Koeling AOpen H600A

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• TuLPMaN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-02 17:02
Standaard zit er 1 casefan achterin gemonteerd in de kast. Er is echter ruimte voor een 2e casefan. Ik heb voor de gein een Coolermaster SAF-B83 Casefan gekocht, en deze erbij gezet. Heeft het eigenlijk wel nut voor mijn systeem, of kan ik hem beter niet erin zetten, en dan wat geluidsproductie besparen?

Mijn systeem (niks overgeklokt):

-A7N8X Deluxe rev 2.0
-Athlon XP 2500+
-Sapphire 9700 PRO

Bladiebla!

Verwijderd

nut heeft het niet echt, en van de geluidsproductie zul je ook weinig last hebben, de fan zit er dus eigenlijk voor de lol :)

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:25

timovd

Voorsprong door techniek

tsja.. kdenk dat je m zo laag mogelijk moet zetten, totdat je m nauwelijks hoort. Is beter voor je Videokaart. Heb zelf nl. ook een 9700 PRO (Hercules) en deze zorgt voor een hoop warmte

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

• Emmeau
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

Emmeau

All your UNIX are belong to us

Of het nut heeft?
Check de temps van je CPU etc eens zonder die cooler, en dan nog een keer MET de cooler.
Als het je beter bevalt heeft het nut.

If you choose to criticise you choose your enemies

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:25

timovd

Voorsprong door techniek

Emmeau schreef op 28 september 2003 @ 18:26:
Of het nut heeft?
Check de temps van je CPU etc eens zonder die cooler, en dan nog een keer MET de cooler.
Als het je beter bevalt heeft het nut.
Het gaat niet alleen om je CPU, maar ook andere onderdelen(zoals GPU)

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Verwijderd

ja maar de CPU is iets gemakkelijker uit te lezen.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Dat wel of niet plaatsen van die extra casefan is toch echt een keuze, die je zelf moet maken. Het heeft zeker wel nut, want al je onderdelen, niet alleen je cpu, hebben er baat bij. Zoals chipsets, ram, cd-drives en harde schijven, maar ook je voeding. Hoe meer koele lucht deze onderdelen krijgen aangeleverd, hoe blijer ze ervan worden. Dus ja, het heeft nut, en of je de extra geluidsproductie voor lief neemt, dat is aan jou ;) Verder is over casefans en airflow al heel veel voorbij gekomen (kijk maar eens in de search ;)) dus deze gaat op slot.

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.