ik heb een plattegrond van ons huis, nou had ik deze ff ingescanned en nou wil ik em uitprinte alleen met een grid erbij! hoe ik een grid moet instelle enz. weet ik wel, maar kan ik deze ook meeuitprinten?
jah maar ik wil natuurlijk gewoon ff instelle grid size 1cm klaar
Verwijderd
IceQb schreef op 28 September 2003 @ 18:10:
ik heb een plattegrond van ons huis, nou had ik deze ff ingescanned en nou wil ik em uitprinte alleen met een grid erbij! hoe ik een grid moet instelle enz. weet ik wel, maar kan ik deze ook meeuitprinten?
wat is dan het probleem? grid instellen kan je dus al, effe een screenshot maken met grid aan op 100% en dat printen?IceQb schreef op 28 September 2003 @ 18:12:
jah maar ik wil natuurlijk gewoon ff instelle grid size 1cm klaar
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2003 18:30 ]
Dat kan ook, maar als je in Photoshop volgens mij Print w Preview kiest kun je ook het grid aanzetten... weet ik niet zeker.
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Volgens mij moet dat inderdaad met een aparte layer, je kunt die dan fillen met een bepaald pattern. Die moet je wel eerst zelf maken
Maar wat Dark Blue zegt, zoiets kan ik me ook nog vaag herinneren (ik photoshop al een tijdje niet meer).
thx zkywalker, ss make op 100% is goeie oplossing, hak nog niet aan gedacht (niet helemaal wat ik zocht maar ja). Ik zocht meer iets in de richting van wat Dark Blue zei maar dat kan ik dus niet vinden.
Pagina: 1