Toon posts:

HP 1220 of Epson 1160 A3 + printer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet het, het is het zoveelste HP vs. EPSON topic, maar ik ben uit de vorige niet echt veel wijzer geworden.

Ik heb de keus uit bovenstaande twee printers. Beide kan ik ze voor ongeveer dezelfde prijs krijgen. Welke printer zou je mij adviseren?
Mijn vorige a4 epson printer is na 2 jaar dood gegaan met verdroogde inktkoppen, dus mijn voorkeur neigt uit te gaan naar HP. Alleen hier zijn de cardridges weer wat duurder van.

Kan iemand mij adviseren?

• GrittyKitty
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

Als je voor dpi/ resolutie ben, dan epson is de keuze. Maar moet je wel zeker weten dat je die printer continu zal gebruiken. Dus geen poosje tijd stilstaan. Zeker niet voor 1 maand (of 3 weken). Verder weet je debacle over epson met consumentenbond en verhaal daarover.

Ik zou persoonlijk voor HP gaan. Cartridges zijn duurder, maar het gebruik is minder.
Omdat de printkop op de cartridges zitten, heb minder last van uitdroging (gewoon nieuwe patroon kopen). Bovendien is de support goed (voor bedrijven tenminste).
Had self onlangs eentje gekocht. pro versie zonder PS.

ter indicatie:
had in 98 een epson stylus 430 gekocht, in 2000 vertoont al kuren.
had in, geloof ik, in 95, deskjet 560C gekocht, hij doet nog steeds uitstekend.

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik idd ook. een HP710c doet het nogsteeds als een zonnetje na 5 jaar, en die epson na 2,5 jaar stuk.

Ik denk idd. dat ik voor HP ga. Als andere mensen mij nog op andere ideeen willen brengen kan het nog :D