Ik wou dus me broers geheugen in mijn PC zetten ... Maar hij gaf hem niet aan toen ik hem opstartte, waarschijnlijk omdat ze niet in de goede volgorde stonden, dus ik haalde ze eruit, en stopte eerst de 64 erin, daarna 2X 128... Deed ie ook niet, hij gaf steeds een Harde, lange piep, *stil* Harde, lange piep, *stil* enz... Dus toen heb ik een aantal dingen geprobeerd, die geheugen andersom erin zetten, (niet op zijn kop natuurlijk), maar dat hielp ook niet... Dus ik deed mijn oorspronkelijke geheugen er weer in (128 mb) deed het ook niet, hoe ik hem er ook in stop, of in welke slot ik hem ook zet.. Dus toen pakte m'n broer zijn computer en deed zijn computer aan zonder geheugen gaf ie ook die piep, we wisten dus toen pas dat het aan het geheugen lag en dat er niks anders stuk was ofzo... Toen deed me broer 1 van z'n eigen geheugen weer in z'n pc (64 mb) en toen brande die door..
heel erg raar... Dus die 64 is dus naar de klote, maar mijn pc herkend de 2 128mb's niet meer, heel erg raar dus... Ik weet ook niet of het eraan kan liggen dat ze er niet goed inzitten... Ik ga niet harder drukken als ik al deed , want straks druk ik me moederbord kapot ofzo... Heeft er iemand wel eens hetzelfde probleem gehad? En hoe heb je het dan opgelost? Andere ideeen ook welkom...
Het klinkt als defect geheugen, bijv. omdat je statisch geladen bent geweest tijdens het vastpakken. PC misschien nog aan de stroom gehad ofzo.
Als je pech hebt, is je mainboard zelfs naar zijn grootje.
Check ook ff of je alles er nog OK in hebt zitten.
Sommige mainboards hebben geheugen en VGA vlak bij elkaar zitten, dus misschien zit je videokaart er niet helemaal lekker meer in ofzo...
Als je pech hebt, is je mainboard zelfs naar zijn grootje.
Check ook ff of je alles er nog OK in hebt zitten.
Sommige mainboards hebben geheugen en VGA vlak bij elkaar zitten, dus misschien zit je videokaart er niet helemaal lekker meer in ofzo...