ADSL abonnement met usb-modem -> NOOIT DOEN !!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• Nilco
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:24
Ik hoop niet dat er gauw een slot op komt, want dit is een waarschuwing.

Als je naar aanleiding van alle aanbiedingen een adsl-abo neemt, neem dan in godsnaam de ethernetmoden en NIET !!!! de usb-modem.

Ik heb het geluk dat ik nu na 4 weken ellende, tig uren wachten aan de telefoon voor je iemand van de helpdesk aan de lijn krijgt en een toren hoge telefoonrekening het usb-modem mag omruilen voor een ethernetmodem (kost me wel weer euro 30,-). Vanaf dag 1 niets anders dan ellende. Speciaal een USB-kaartje gekocht omdat ik een VIA-chipset op mijn moederbord heb, maar dit hielp ook niets. Eindelijk iemand van de TD aan de lijn gekregen die eerlijk vertelde dat die usb-modems een RAMP zijn en je ALTIJD de ethernet-modem moet nemen.

Dus : ADSL-abonnement -> ETHERNET-modem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• HielkeJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Als je even van te voren op internet gezocht had, had je dat allang geweten :P

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-05 14:30
Euh... ja?
Moet dat zo schreeuwerig en flamerig?

Ik heb een hele tijd een CopperJet 800 USB gehad die het prima deed. Ging alleen de deur uit omdat ik geen zin had in een dure router met usb aansluiting en een los accesspoint. Dus ander modem gezocht en smc wireless router er aan gehangen.

Maar die USB ligt hier wel nog voor als er iets aan die andere meuk kapot gaat. Aansluiten en draaien maar.

Punctuality is the politeness of kings

• Nilco
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:24
HielkeJ schreef op 28 September 2003 @ 17:57:
Als je even van te voren op internet gezocht had, had je dat allang geweten :P
Het gaat er mij om dat een hoop mensen "lekker" gemaakt worden met de slogan "gratis modem" en verder denken dat alles werkt. Deze mensen kijken denk ik niet op internet of er veel problemen mee zijn. Want als er veel problemen mee zijn worden die usb-krengen niet gebruikt.

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Mja, 'tis al tientallen keren op GoT langsgekomen dat USB-modems vaker problemen vertonen. Zoals HielkeJ al zegt; dit had je echt kunnen weten.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.