ik heb een dell comp en een hoop problemen ik HOOP dat jullie me kunnen helpen 
p 3 500, 256 sdram pc100 met een geforce2 mx, 13,7 gig IBM (7200 rpm) (2 partities),Hitatchi dvd 8x gd-5000
probleem 1:
windows kon mijn dvd speler niet meer vinden
dus ik formatteren
en nu is het probleem nog niet weg.
ik had geprobeerd drivers te downloaden van hitachi.com
maar ik kreeg alleen een station, ik kan em nu wel gebruiken voor te installen enzo
maar ik kan er bv geen games mee spelen en als ik een cd erindoe (die dan automatisch zou moeten uitvoeren) voert windows hem ook niet uit
en als ik dan bij de eigenschappen van deze computer kijk (apparaat beheer) dan staat de dvdspeler ook niet tussen de lijst
probleem 2:
ik heb dan een geforce2 mx
en met unreal enzo haal ik op 800*600X16 bit maar 40 fps en daar blijft ie ook staan
en eerst had ik er altijd 80 ofzo
hoe kan ik dat verhelpen? (ik heb dx8 en de drivers gedownload van www.nvidia.com)
probleem 3 :
telkens als ik de internet explorer opstart dan zoekt ie telkens op nieuw naar de proxie settings
.maar het werkt nog wel
probleem 4: soms als ik bv icq opstart of op een bepaalde knop druk in een spel ofzo kresjt mijn pc (nix is overgeclockt)
zeer irritant, hij blijft dan gewoon hangen
en soms als ik UT opstart doet ie er 30 sec over en soms start ie em binnen 5 sec op en dan doet de hd nix
is dit normaal
nou dat waren zo ongeveer mijn problemen
voor mijn upgrade werkte mijn pc nog perfect
(upgrade: 1 nieuwe netwerkkaart erbij gedaan (10 mbit), TVkaart, nieuwe videokaart: van TNT2 M64 naar een Prophet 2 mx, 128 mbram bijgezet)
ik hoop dat jullie mij willen/kunnen helpen?
al de hulp is welkom
HELP ME !!
ik word een beetje gek van mijn computer
p 3 500, 256 sdram pc100 met een geforce2 mx, 13,7 gig IBM (7200 rpm) (2 partities),Hitatchi dvd 8x gd-5000
probleem 1:
windows kon mijn dvd speler niet meer vinden
dus ik formatteren
en nu is het probleem nog niet weg.
ik had geprobeerd drivers te downloaden van hitachi.com
maar ik kreeg alleen een station, ik kan em nu wel gebruiken voor te installen enzo
maar ik kan er bv geen games mee spelen en als ik een cd erindoe (die dan automatisch zou moeten uitvoeren) voert windows hem ook niet uit
en als ik dan bij de eigenschappen van deze computer kijk (apparaat beheer) dan staat de dvdspeler ook niet tussen de lijst
probleem 2:
ik heb dan een geforce2 mx
en met unreal enzo haal ik op 800*600X16 bit maar 40 fps en daar blijft ie ook staan
en eerst had ik er altijd 80 ofzo
hoe kan ik dat verhelpen? (ik heb dx8 en de drivers gedownload van www.nvidia.com)
probleem 3 :
telkens als ik de internet explorer opstart dan zoekt ie telkens op nieuw naar de proxie settings
probleem 4: soms als ik bv icq opstart of op een bepaalde knop druk in een spel ofzo kresjt mijn pc (nix is overgeclockt)
zeer irritant, hij blijft dan gewoon hangen
en soms als ik UT opstart doet ie er 30 sec over en soms start ie em binnen 5 sec op en dan doet de hd nix
nou dat waren zo ongeveer mijn problemen
voor mijn upgrade werkte mijn pc nog perfect
(upgrade: 1 nieuwe netwerkkaart erbij gedaan (10 mbit), TVkaart, nieuwe videokaart: van TNT2 M64 naar een Prophet 2 mx, 128 mbram bijgezet)
ik hoop dat jullie mij willen/kunnen helpen?
al de hulp is welkom
HELP ME !!
ik word een beetje gek van mijn computer