Heatpad van MachII p4 kit?

Pagina: 1
Acties:

• JVLK
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

JVLK

Team Puss

Topicstarter
Nou ik heb vorige week eindelijk mijn machII binnen gekregen van oc-shop, maar nu zit ik met een probleem.
Ik zat gisteren gewoon wat aan het browsen en in een keer liep mijn pc vast, vreemd dacht ik dus starte opnieuw op maar niks.
Dus ik alles uit elkaar gehaald en toen ik alles eraf had gehaald rool ik een aangebrande lucht en het kwam van dat bijgeleverde heatpadje af..dus die doet het niet meer en ik denk dat de condens daarom mijn pc heeft doen vastlopen, hij doet het overigens alweer alleen nu draai ik op lucht koeling omdat ik niet mijn mobo naar de klote wil helpen.
Nu is mijn vraag waar kun ik zo'n heatpadje halen want om nu een p4kit opnieuw aan te schaffen voor alleen een heatpadje!!
Ik heb al geprobeerd om bij de conrad wat op te zoeken maar daar kun ik niets vinden.
Kan iemand mij helpen.

Groeten
Jvlk

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Ik snap nog niet echt wat je met dat heatpadje bedoelt?? Bedoel je gewoon zo'n warmteplijster??? Die kan je gewoon krijgen bij de betere comp winkel...

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:33
apen-nootjes schreef op 28 september 2003 @ 16:52:
Ik snap nog niet echt wat je met dat heatpadje bedoelt?? Bedoel je gewoon zo'n warmteplijster??? Die kan je gewoon krijgen bij de betere comp winkel...
Volgens mij haal je warmtepleisters bij de drogist. :+

Verwijderd

een heatpad is volgens mij een 4kant plaatje met een stroomkabel, die je aan de achterkant van je mobo/cpu socket vastzet.

dat ding verhit die plaats dan, zodat er geen condens ontstaat op die plek (prometeia trekt nogal makkelijk alle hitte door de pcb weg, dus ook de achterkant wordt erg koud ...)

• Thunderman_303
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:10

Thunderman_303

Watercooled Thunder-Li

kwiebus schreef op 28 September 2003 @ 17:08:
[...]

Volgens mij haal je warmtepleisters bij de drogist. :+
Reageer dan niet :/

Maar weer on-topic:
Maar kan je bij je leverancier niet aankloppen als het een bijgeleverd ding is?
of stelt dit niet zoveel voor, weet eerlijk gezegd niet precies wat je bedoelt. :X

[ Voor 3% gewijzigd door Thunderman_303 op 28-09-2003 17:39 ]

Mijn nieuwe Thunder-Li Specs

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-02 10:39
Wat Alian zegt klopt..
Ik zou idd gewoon ff peter bellen en vragen over hoe en wat, want ik neem aan dat er ook op dat onderdeel garantie zit!

• kwiebus
Thunderman_303 schreef op 28 September 2003 @ 17:39:
[...]

Reageer dan niet :/

Maar weer on-topic:
Maar kan je bij je leverancier niet aankloppen als het een bijgeleverd ding is?
of stelt dit niet zoveel voor, weet eerlijk gezegd niet precies wat je bedoelt. :X
reageer dan zelf niet als je niet weet waar het over gaat. :/

Ik gaf alleen antwoord op een onzinnige reply, maar blijkbaar kan je dat niet waarderen.

Als je wel geïnteresseert bent in wat de topicstarter bedoelt kijk dan eens hier:

http://www.tomshardware.com/howto/20030610/chipcon-06.html

• Apen-nootjes

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

kwiebus schreef op 28 September 2003 @ 18:04:
[...]

reageer dan zelf niet als je niet weet waar het over gaat. :/

Ik gaf alleen antwoord op een onzinnige reply, maar blijkbaar kan je dat niet waarderen.

Als je wel geïnteresseert bent in wat de topicstarter bedoelt kijk dan eens hier:

http://www.tomshardware.com/howto/20030610/chipcon-06.html
Ahh.. bedoel je dat.. nee. dan weet ik niet waar je dat kan krijgen nee....

Maar ik wist niet wat een heatpad was.. daar probeerde ik achter te komen.. d8 dat hij misschien een warmtepleister bedoelde ofzo dus vandaar dat ik dat vroeg of hij dat bedoelde.. was dus absoluut geen onzinnige reply!!

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P

• kwiebus
apen-nootjes schreef op 28 September 2003 @ 18:12:
[...]

Ahh.. bedoel je dat.. nee. dan weet ik niet waar je dat kan krijgen nee....

.. was dus absoluut geen onzinnige reply!!
Ok misschien niet onzinnig, maar zeker niet ter zake doende, aangezien je niet wist waar het over ging.

Ik vind trouwens warmte pleister maar aparte vertaling van thermal pad. Ik associeer dat meer met iets wat je gebruikt om je spieren te warmen dan met een warmtegeleidende pleister, dus thermal pad, zoals die tussen een cpu en koelblok zit. :)

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:20

Epsilon

je kan altijd die wamrte folie bij elke electroboer halen hoort

• JVLK
  • Niet online

JVLK

Team Puss

Topicstarter
Epsilon schreef op 28 september 2003 @ 19:07:
je kan altijd die wamrte folie bij elke electroboer halen hoort
Maar zou dat goed werken??

• kwiebus
JVLK schreef op 28 September 2003 @ 19:18:
[...]

Maar zou dat goed werken??
Nou begrijp ik het even niet meer. Uit jouw openingspost meende ik op te maken dat de anti-condensation heater het niet meer doet, hoe kan warmte folie deze vervangen cq. herstellen? :?

Het lijkt mij dat je gewoon garantie hebt, hoewel als alles gemonteerd geleverd was en je haalt vervolgens de boel uit elkaar dan weet ik niet of je nog wel aanspraak kunt maken op garantie.

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:20

Epsilon

kwiebus schreef op 28 September 2003 @ 19:51:
[...]

Nou begrijp ik het even niet meer. Uit jouw openingspost meende ik op te maken dat de anti-condensation heater het niet meer doet, hoe kan warmte folie deze vervangen cq. herstellen? :?

Het lijkt mij dat je gewoon garantie hebt, hoewel als alles gemonteerd geleverd was en je haalt vervolgens de boel uit elkaar dan weet ik niet of je nog wel aanspraak kunt maken op garantie.
Praat niet over dingen waar je niet van weet wat het is. Die heatpad die je bij de mach2 krijgt is gewoon warmte folie. Sluit je ook gewoon aan op een stroomvoorziening. Wat het standaard voltage is weet ik niet, maar dat kun je wel navragen.

Bij de electroboer kun je ook van dat folie halen, sluit je gewoon aan op je 12v lijn, en dan wordt ie warm.

• JVLK
  • Niet online

JVLK

Team Puss

Topicstarter
Ja het is 12v en 7.2w...en wat garantie betreft, zie jij die mensen van oc-shop nog eens te pakken krijgen.
Als je belt pakken ze niet op en emails worden niet beantwoord.

• kwiebus
Epsilon schreef op 28 September 2003 @ 20:10:
[...]

....

Bij de electroboer kun je ook van dat folie halen, sluit je gewoon aan op je 12v lijn, en dan wordt ie warm.
Ik had de klok horen luiden maar ... 8)7

• Apen-nootjes

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

JVLK... Probeer Peter anders ff te benaderen.. hij heeft ook een mail adres in z'n profile hier op got staan...

Hoewel... Hij is daar nu volgensmij niet meer werkzaam...

[ Voor 40% gewijzigd door Apen-nootjes op 28-09-2003 22:31 ]

Pagina: 1