• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:02
Ik heb een Nokia 3650 van Vodafoon en wil die nu naar de originele fabrieks instelling terug zetten (dus voordat de Vodafoon software erop kwam te staan)
Ik heb *#7370# al geprobeerd maar dan komt de Vodafoon inst. weer terug

:( :( :(
Na die *#7370# kan ik alleen nog maar bellen met die telefoon, ik krijg op alle andere toetsen (menu, camera, vodafoon ed) de melding "systeemfout"
:( :( :(

Nog een keer *#7370# geprobeerd krijg nu de foutmelding Toep.afgesl. Maillnit KERN-EXEC 0
Als ik dan op oke druk kan ik de tijd en datum wel invoeren maar dan krijg ik weer de bovenstaande melding "systeemfout"

Is er iemand bij wie dit bekend voorkomt en hoe ik dat kan oplossen ????

[ Voor 59% gewijzigd door Ad de Jong op 28-09-2003 16:43 ]

Mijn profiel op Discogs

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:07
de fabrieksinstelling is dus de instelling van vodafone
misschien kan je hem naar een nokiastore brengen zodat ze daar de nieuwste firmware erop kunnen zetten

Tijd van werken, tijd van rusten

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik neem aan dat je nog garantie hebt, dus terug naar de winkel lijkt ook mij de beste optie.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Ad de Jong
Ik heb hem via de telefoon bij Vodafoon gekocht bij het verlengen van mijn abo.
Het liefst breng ik hem naar een Nokia service point maar ik ben bang dat het allemaal via Vodafoon moet lopen ofwel verzend/verzekerings kosten en lang het toestel kwijt :(
Of is het toch mogenlijk om het bij een Nokia dealer te laten nakijken??

Mijn profiel op Discogs

• Ad de Jong
Toestel is terug en probleem zat niet in het toestel maar in het geheugenkaartje :(
Is dus opgestuurd, zal wel een nieuwe krijgen maar de info daarop is dan wel weg.
Zou geen probleem zijn ware het niet dat ik een aantal proggies geinstalleerd had op dat kaartje en de verwijzingen nog in de telefoon staan en die zijn niet meer te verwijderen.
Terug naar fabrieks instellingen werkt niet, in de oude PC Suite zat een proggie om de gsm helemaal leeg te maken maar kan dat in de versie voor de 3650 niet vinden, is er misschien een alternatief????

Mijn profiel op Discogs

Verwijderd

Je moet niet alles op de officiele manier doen!
Zoek iemand (in elke grote stad zitten er wel een paar) die software kunnen downgraden,
en sommigen ook upgraden...
Meestal betaal je hier een bedragje van 15 euro voor...

BLIJF WEL ALTIJD BIJ JE TELEFOON!!!
je bent hem zo kwijt!

En reken erop, dat je de garantie kwijt bent...

Succes!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:56

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

en jou laatste twee opmerkingen is precies waarom de meeste mensen toch liever (in ieder geval het eerste jaar) alles via de officiele weg willen doen!

Ik heb ook wat problemen met de software... JanAlesi, waar heb jij je gsm heen gebracht/gestuurd en hoe lang was jij hem kwijt?

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• TheScorpio
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-10-2025
Vreemd... eigenlijk toch wel heel goed spul dat Nokia...

• Ad de Jong
Ik heb hem bij Ben van Dijk in Uden ingeleverd en vandaar is hij naar "Dynafix"gestuurd.
Ik ben hem vervolgens een dag of 10 kwijt geweest.
Heb zaterdag het geheugenkaartje weggebracht en kreeg vandaag te horen dat ze het toestel ook erbij moeten hebben, en die is vandaag daar gebleven :'(
Ik kreeg hem de 1e keer wel weer terug met de Vodafoon software, Hoop dat ik hem nu zonder Vodafoon terug krijg :P

Ik zat er aan te denken om een extra (groot) geheugenkaartje bij te kopen maar de standaard kaarten schijnen net iets dikker te zijn, heeft iemand daar soms ervaring mee??
Of moet ik echt de originele Nokiakaarten kopen ??

[ Voor 30% gewijzigd door Ad de Jong op 13-10-2003 19:54 ]

Mijn profiel op Discogs

• TheScorpio
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-10-2025
ZEg ik dat Nokia troep is (wat gewoon een feit is), mag ik dat niet zeggen op dit forum, wordt me opmerking gedelete. Zeg ik dat het goed spul is (wat een redelijk iemand nimmer geloofd) en dan blijft het staan! Wat een corrupte kud mod!

• Ad de Jong
Je mag van mij zeggen wat je vindt, ik deel die mening alleen niet :9
Dat maakt het toch leuk of niet dan, zou saai worden als we allemaal dezelfde dingen mooi/leuk/lelijk enz enz vinden.
Smaken verschillen hoor.
Ik respecteer dan ook de mening van andere al deel ik ze misschien niet.

(mag ik dit wel zeggen of wordt dat ook gedel........ :+ )

hmmmm moet dat met een d geschreven worden???? :P
Of heb ik dat altijd verkeerd gezien, ach ja als ik de rest maar goed blijf zien O-)

[ Voor 18% gewijzigd door Ad de Jong op 20-10-2003 20:21 ]

Mijn profiel op Discogs

Pagina: 1