A7N8X - Deluxe + RAID driver

Pagina: 1
Acties:

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-08 16:48

Kr3Kr

Melpomene

Topicstarter
Ik heb al een tijdje een A7N8X deluxe (prima bordje trouwens :) ) alleen, als ik de drivers voor de SATA adapter installeer (een van de 3) wil mn pc niet meer opstarten na een reboot. Hij gaat dan in het windows-laadscherm, en reset zichzelf. Alleen met een recovery punt kan ik weer in mn systeem komen.
Hebben anderen hier ook last van, en weet iemand misschien hoe dit op te lossen is? Die nieuwe driver schijnt namelijk tot 30% performance erbij te pompen :)

Gregor van Egdom Krekr

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Zet die drivers eens op een diskette, en probeer ze te installeren tijdens de install van Windows...kijken of het dan wel goed gaat.
Sommige drivers willen nou eenmaal niet graag een update ontvangen...
Heb iets soortgelijks gehad met mijn IDE raid controller...
Installatie tijdens XP installatie en het werkte wel naar behoren.
Alleen was ik vergeten dat ik toen maar 1 proc. had in mijn server.
Kon ik een week later weer installeren, toen ik mijn 2e retour kreeg.

Verwijderd

Ik heb een raid vraagje bij de a7n8x:ik heb 2 maxtor schijven,een plextor cdschrijver en een asus dvd rom.wat is dan de optimale config om raid0 mee te draaien? de schijven beide op master of slave zetten op beide afzonderlijke ide poorten. en dvd rom op ide1 of ide2 zetten. ik had namelijk een kt7-raid die kapot ging en dat mobo had 4 ide's.
trouwens als ik nog 2 schijven koop en daar ook raid0 van wil maken, hoe doe ik dat dan met maar 2 ide's?

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-08 16:48

Kr3Kr

Melpomene

Topicstarter
anyone?
Drivers installen bij windows install is geen optie, ik ga niet wéér windows installen :)

Gregor van Egdom Krekr