Hey,
Ik heb me net geregistreerd, dus ik wil me excuseren als deze topic allang gestart is.
Ik heb der al het een en het ander over gelezen, maar ik ben er nog niet echt wijs uit geworden.
Het gaat om het volgende:
Omdat ik al mijn cd splers sloop en ze overslaan heb ik besloten tot de aanschaf van een hd-speler.
Na al wat vergelijkingen gemaakt te hebben aan de hand van idt forum heb ik er 2 op het oog. Namelijk de nieuwe IPOD 20 Gb en de I-River 120. Meningen waren positief hierover en kwa design mogen ze der ook zijn!
Maar goed, allemaal leuk en aardig allemaal dat design maar het gaat om de funties uiteraard.
Ik wil met mijn toekomstige hd-speler ook livesessies opnemen (concerten en djsets) en school colleges.
Nu mijn probleem. Welke hd-speler heeft deze functie......
Voor zover ik weet heeft de IPOD dit niet en van de I-River 120 weet ik dit niet.
Kunnen de "kenners" op hd-spelers gebied mij misschien helpen.
Ik zie nu tussen de bomen het bos niet meer.
Groeten
Guess_
Ps: mijn budget is 300 tot 400 euro
en heeft er iemand ook ervaring met deze hd-speler.....
http://www.neurosaudio.co...d=4010201&cookie%5Ftest=1
Ik heb me net geregistreerd, dus ik wil me excuseren als deze topic allang gestart is.
Ik heb der al het een en het ander over gelezen, maar ik ben er nog niet echt wijs uit geworden.
Het gaat om het volgende:
Omdat ik al mijn cd splers sloop en ze overslaan heb ik besloten tot de aanschaf van een hd-speler.
Na al wat vergelijkingen gemaakt te hebben aan de hand van idt forum heb ik er 2 op het oog. Namelijk de nieuwe IPOD 20 Gb en de I-River 120. Meningen waren positief hierover en kwa design mogen ze der ook zijn!
Maar goed, allemaal leuk en aardig allemaal dat design maar het gaat om de funties uiteraard.
Ik wil met mijn toekomstige hd-speler ook livesessies opnemen (concerten en djsets) en school colleges.
Nu mijn probleem. Welke hd-speler heeft deze functie......
Voor zover ik weet heeft de IPOD dit niet en van de I-River 120 weet ik dit niet.
Kunnen de "kenners" op hd-spelers gebied mij misschien helpen.
Ik zie nu tussen de bomen het bos niet meer.
Groeten
Guess_
Ps: mijn budget is 300 tot 400 euro
en heeft er iemand ook ervaring met deze hd-speler.....
http://www.neurosaudio.co...d=4010201&cookie%5Ftest=1
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2003 17:07 ]