Momenteel heb ik een 5.1 Creative kaartje met een 5.1 Creative geluidssetje. In de 5.1 geluidsset zit in de subwoofer de versterker ingebouwd en helaas is het niet mogelijk meerdere apparaten aan te sluiten op deze set. Ik heb geprobeerd de dvd speler op mijn optische-in van de geluidskaart aan te sluiten en zo het singaal door te lussen naar de 5.1 geluidsset maar helaas, zonder succus.
Nu moet ik dus uitwijken naar een alternatief. Ik kan kiezen voor een nieuwe geluidskaart (audigy2) met een nieuwe geluidsset en vervolgens dus dvd en tv op mijn pc aan te sluiten.
Een mooiere oplossing vind ik om een 5.1 theater setje te vinden waar een versterker bij zit. Op deze set zouden meerdere ingangen moeten zitten:
- tv -> stereo
- pc -> optisch of coaxiaal
- dvd -> coaxiaal
Weet iemand of deze setjes bestaan en hoe doen de tweakers het hier ? Is er een oplossing voor mijn probleem?, ik wil er ong 300 a 400 euro aan uitgeven. Welke types of merken adviseren jullie mij ?
Nu moet ik dus uitwijken naar een alternatief. Ik kan kiezen voor een nieuwe geluidskaart (audigy2) met een nieuwe geluidsset en vervolgens dus dvd en tv op mijn pc aan te sluiten.
Een mooiere oplossing vind ik om een 5.1 theater setje te vinden waar een versterker bij zit. Op deze set zouden meerdere ingangen moeten zitten:
- tv -> stereo
- pc -> optisch of coaxiaal
- dvd -> coaxiaal
Weet iemand of deze setjes bestaan en hoe doen de tweakers het hier ? Is er een oplossing voor mijn probleem?, ik wil er ong 300 a 400 euro aan uitgeven. Welke types of merken adviseren jullie mij ?
[ Voor 8% gewijzigd door Erhnam op 28-09-2003 15:41 ]
http://www.xbmcfreak.nl/