Toon posts:

Notebook & Video out

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

IK heb onlangs een notebook aangeschaft voor mijn opleiding. Het is een Packard Bell notebook serie Igo 6208. Hij werkt perfect, maar wil er behalve het werk mee school ook wel eens een film mee kijken op de tv.. dus moet ik 'm op de tv aansluiten.. Dat lukt allemaal ook wel heel goed en het werkt, alleen heb ik het probleempje dat ik alleen maar zwart wit beeld krijg op de tv...

Hetgeen dat ik al gedaan en geprobeerd heb is;

Eigenschappen videokaart en bij instellingen geavanceerd en dan bij weergaves kan ik op het tv'tje klikken waarvan ik daar de instellingen kan bewerken. Nu heb ik hier echt van alles geprobeerd zonder enig kleurrijk resultaat. Ook heb ik al op forums van packard bell en daar de handleiding doorzocht e.d. k'weet nu ff nie meer waar ik moet zoeken...

Videokaart is een Ati Radeon IGP 340M.

Weet iemand hier een oplossing voor en of heeft hetzelfde probleem...

• senater
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

senater

De zak van sinterklaas!

heb je al de nieuwste drivers geprobeert: http://mirror.ati.com/support/driver.html

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb daar idd drievrs gezocht, maar als ik datgeen aanklik wat ik hebben wel krijg ik dit:

We recommend that you:
use the driver supplied with your notebook computer, or,
obtain a driver update from the manufacturer of your notebook computer

Nu is dat geen probleem, ik heb de drivers geinstalleerd die ik van packard bell heb gedownload. En ik neem aan dat dat de nieuwste zijn? Want dat zou ik niet weten eerlijk gezegd...

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:12

LopeZ

Too much is never enough

Zie de TV OUT faq in VB: De grote tv-out FAQ :)

Dit topic is gesloten.