[Audobe Audition] timeshifting line-in mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:58

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Ik wil graag een ingaand signaal (van de radio) timeshiften. Opnemen hoeft niet, ik wil gewoon het radiosignaal 5 seconden vertragen. Heb net Adobe Audition geinstalleerd, maar zelfs met de handleiding kom ik er niet uit, weet iemand of het mogelijk is, of moet ik mijn heil zoeken in andere software?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Verwijderd

Ik ben heel benieuwd. Waarom wil je timeshiften?

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 September 2003 @ 16:02:
Ik ben heel benieuwd. Waarom wil je timeshiften?
Ondertussen heb ik wel een oplossing, maar da's niet met Audition. Met Lamer (frontendje voor Lame MP3, die kan realtime line-in tot mp3 omtoveren) kan ik een stream.mp3 aanmaken die 10 seconden later kan worden afgespeeld. Niet mooi, maar het werkt.

Waarom ik wil timeshiften? Eh... hoe leg ik dat uit? :) Het gaat erom dat Canal+ nog wel 's voetbal uitzend en ik op een of andere vage manier geen geluid bij het beeld krijg. Radio 1 (Langs de Lijn) is dan een optie, maar daarvoor loopt het geluid enkele seconden voor op het beeld. Capiche?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-08 18:44
shoutcasten naar jezelf en dat weer luisteren was ook een optie geweest ;)

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
spaceboy schreef op 28 september 2003 @ 17:24:
[...]
Waarom ik wil timeshiften? Eh... hoe leg ik dat uit? :) Het gaat erom dat Canal+ nog wel 's voetbal uitzend en ik op een of andere vage manier geen geluid bij het beeld krijg. Radio 1 (Langs de Lijn) is dan een optie, maar daarvoor loopt het geluid enkele seconden voor op het beeld. Capiche?
Vage reden?? Hun hum..... ;)

(Cablecypt?)

Verwijderd

spaceboy schreef op 28 September 2003 @ 17:24:
[...]

Ondertussen heb ik wel een oplossing, maar da's niet met Audition. Met Lamer (frontendje voor Lame MP3, die kan realtime line-in tot mp3 omtoveren) kan ik een stream.mp3 aanmaken die 10 seconden later kan worden afgespeeld. Niet mooi, maar het werkt.

Zeker een vage reden. Het lijkt mij dat je gewoon Canal+ moet gaan bellen (als je tenminste legaal abonnee bent).

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Beetje een schop... ^ ^ ^

Extra vraag: zijn er tv/radio kaarten waarop je het radio-signaal kunt timeshiften? (dus van te voren opgeven hoeveel seconden later dan het echt wordt uitgezonden je kunt luisteren)

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-03 16:32
Over TV kaarten kan ik niks zeggen, maar de satelliet receiver met harddisk die ik heb kan het iig!
Pagina: 1