Toon posts:

netwerkverbinding werkt niet meer na installatie bluetooth

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een tijd geleden een bluetooth usb dongle (sitecom) gekocht voor mijn SE t610 telefoon. Na de installatie van deze dongle kwam ik er opeens achter dat de netwerkkaart in mijn pc die in verbinding staat met mijn xbox niet langer werkt, de andere netwerkkaart die op het thuisnetwerk is aangesloten werkt wel. als ik nu naar het netwerk verbindingen scherm gaat en ik schakel de netwerkverbinding met de xbox eerst uit en vervolgens weer aan werkt het wel.
zijn er meer mensen met dit probleem dat er zomaar een netwerkverbinding niet meer werkt na de installatie van bluetooth software, en is er ook een oplossing voor?

bij voorbaat dank, melvin

Verwijderd

Zou je een aantal zaken nog even willen vermelden in je topicstart? Er missen een paar dingen die wel handig zijn om te weten:
[list]
• Welk OS? Indien Windows 2000/XP -> laatste SP geïnstalleerd? Bij Windows XP zitten er in ieder geval een paar fixes voor BT in SP1.
• Heb je dit probleem iedere keer dat de verbinding weer in gebruik wordt genomen, of is het éénmalig?
• Heb je al eens geprobeert te rebooten?
• Heb je de software/drivers van de betreffende apparaten al eens opnieuw geïnstalleerd?

Kortom, ik mis wat je zélf hebt gedaan, en de uitkomsten van die pogingen. Dit is essentieel voor een nette en duidelijke topicstart. :)

Verwijderd

Topicstarter
sorry voor de wat onvolledige informatie, ik zal het even verder toelichten:
- dit probleem doet zich altijd voor totdat ik de netwerkverbinding met de xbox uitschakel en vervolgens weer inschakel, dan is het probleem zolang ik niet herstart of afsluit verholpen
-heb de BT software een paar dagen geleden geupdate met de nieuwste software, heeft geen effect gehad.

ik hoop dat het nu wat duidelijker is:)

Verwijderd

Topicstarter
bump...