Koeler Sapphire 9600 Pro..

Pagina: 1
Acties:

• TuLPMaN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:54
Een paar weken geleden heb ik een 9600 PRO kaart gekocht. Na een paar dagen begon de koeler zacht maar toch wel irritant te zoemen. Ik ben teruggegaan naar MyCom om hem in te ruilen voor een andere, maar deze begint ook al weer irritant geluid te geven. Let wel, het is niet echt heel hard hoor, dat geluid, maar toch wel storend. Waar kan het aan liggen? Ik heb een AOpen H600A kast, waar de kaart op zn kop in staat gemonteerd. Iemand idee?

Bladiebla!

Verwijderd

Weet je zeker dat het die koeler is? zo ja: probeer gewoon eens het stof uit die koeler te blazen

• TuLPMaN
Ja, ik weet zeker dat het om die koeler gaat. Ook heb ik al geprobeerd de stof eruit te blazen... maar zoveel stof zit er niet in, ik heb deze ingeruilde kaart nog geen week!

Bladiebla!

Verwijderd

koop gewoon een betere koeler?

van welk merk heb je die kaart btw?

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 23:04
Verwijderd schreef op 28 September 2003 @ 16:45:
koop gewoon een betere koeler?

van welk merk heb je die kaart btw?
Koeler Sapphire 9600 Pro = topictitel :P
Maar je kunt ook een Zalman passieve GPU cooler erop zetten, ben je helemaal van het geluid af.

• TuLPMaN
kutkip schreef op 28 September 2003 @ 16:49:
[...]

Koeler Sapphire 9600 Pro = topictitel :P
Maar je kunt ook een Zalman passieve GPU cooler erop zetten, ben je helemaal van het geluid af.
Ik wilde eigenlijk ook een Ultimate kopen, die is ook passief gekoeld. Is een passieve cooler wel voldoende, en is de koeler makkelijk te vervangen?

Bladiebla!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:17
Is toch normaal dat dat koelertje een beetje geluid maakt.. Als ik goed luister hoor ik mn gf4ti400 128mb ook zachtjes "zoemen"

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-03 23:04
TuLPMaN schreef op 28 September 2003 @ 17:05:
[...]

Ik wilde eigenlijk ook een Ultimate kopen, die is ook passief gekoeld. Is een passieve cooler wel voldoende, en is de koeler makkelijk te vervangen?
Zo'n passieve koeler (ik heb het dan over de Zalman ZM80C-HP) is wel voldoende om jouw grafische kaart te koelen. Het is natuurlijk wel handig als je een casefan hebt. De installatie van zo'n koeler is niet echt makkelijk. Je moet er gewoon een uurtje voor uittrekken.

• TuLPMaN
SyS_ErroR schreef op 28 September 2003 @ 17:10:
Is toch normaal dat dat koelertje een beetje geluid maakt.. Als ik goed luister hoor ik mn gf4ti400 128mb ook zachtjes "zoemen"
Dat is ook normaal. Maar ik hoor de koeler duidelijk meer geluid maken dan in het begin, en das niet de bedoeling.

Bladiebla!

• TuLPMaN
kutkip schreef op 28 September 2003 @ 17:17:
[...]

Zo'n passieve koeler (ik heb het dan over de Zalman ZM80C-HP) is wel voldoende om jouw grafische kaart te koelen. Het is natuurlijk wel handig als je een casefan hebt. De installatie van zo'n koeler is niet echt makkelijk. Je moet er gewoon een uurtje voor uittrekken.
Misschien toch maar proberen om hem in te wisselen voor de Ultimate..

Bladiebla!

Pagina: 1