Toon posts:

nature screensaver op VAIO

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen :)

Ik heb laatst een hele gave screensaver gezien op een Sony VAIO notebook. Allemaal gave filmvragmenten van dingen uit de natuur. Hij was super. Maar ik kan hem nergens vinden ! Heb al gegoogled, ben heleboel searchengines langs geweest; resultaat: niets ! :( Ook hier in de search niets te vinden. Ook niet op screensaversites. Heeft iemand toevallig deze screensaver en wie weet er een link ?

alvast bedankt,

Bertuss

Verwijderd

ik ga dus naar Google, typ daar Vaio, Nature en Screensaver in, en vind dit:

"Also der Vaio Nature Screensaver ist eine Mpeg datei (ca. 196 MB) dazu ein Vaionat.scr mit 44kb."

Zie eerste 2 resultaten, "in cache"-links aanklikken: http://www.google.nl/sear...nsaver+nature&sa=N&tab=gw

Iemand lief aankijken die toevallig een Vaio heeft met deze screensaver? Dat wordt waarschijnlijk een cd-tje branden...

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2003 13:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ja en dan ? kan ik nix mee hoor ...

• Stuff
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-06-2010

Stuff

*ploink*

Ik heb hier een Vaio staan, ik zal ff voor je kijken...

1x MPEG van 194 MB (V_C12M.mpeg)
1x SCR file van 44Kb (vaionat.scr)

Ik zal hem ff inpakken, kijken of het veel scheelt...

[ Voor 19% gewijzigd door Stuff op 28-09-2003 14:01 ]

http://www.vado.org -- Videogames are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world. -MegaTokyo

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Misschien zit er een copyright op die screensaver, en is hij daarom niet zomaar te krijgen.. Ik weet ook niet of verspreiden van die screensaver helemaal legaal is..

|>

Verwijderd

Topicstarter
Stuff schreef op 28 September 2003 @ 14:00:
Ik heb hier een Vaio staan, ik zal ff voor je kijken...

1x MPEG van 194 MB (V_C12M.mpeg)
1x SCR file van 44Kb (vaionat.scr)

Ik zal hem ff inpakken, kijken of het veel scheelt...
Ow kan je hem mailen misschien ? Zou heeel mooi zijn !

Verwijderd

Topicstarter
Simon schreef op 28 September 2003 @ 14:02:
Misschien zit er een copyright op die screensaver, en is hij daarom niet zomaar te krijgen.. Ik weet ook niet of verspreiden van die screensaver helemaal legaal is..
Ja idd zou kunnen ..... maar hij is zo gaaf :9~ ;)

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Mailen? 8)7

Idd, ten 1e zie Simon's reactie en ten 2e > 194 mb mailen? :D
Ik vermoed dat het inpakken wel een ietsjepietsje scheelt, maar even mailen zit er niet in denk ik :+

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• Stuff

Stuff

*ploink*

Ik zal eerst een kijken of het veel scheelt als ik hem RAR. Nog 5 minuutjes wachten. :)

Volgens mij zal ie niet kleiner dan 150 worden, misschien 125 als je geluk hebt, maar dan houd het toch echt op. Ik denk niet dat je mailbox zo'n bestand aankan en helaas heb ik geen 125 MB webspace ter beschikking.

http://www.vado.org -- Videogames are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world. -MegaTokyo

Verwijderd

Topicstarter
hahahaha neey idd .... mb voor iets anders aan gezien :P :D

Jammer :'(

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2003 14:08 ]

• Stuff

Stuff

*ploink*

Ingepakt 167 MB, met WinRar op Highest compression. Ratio van 86%, ach ja scheelt toch een beetje.

Online zetten word alleen een beetje moeilijk. Of je moet een FTP servertje hebben draaien ofzo.

Verwijderd

Topicstarter
Stuff >>> via msn misschien ... of gaat dat ook uren duren ? weet het eigenlijk niet ... doe dat bijna nooit via messenger

Verwijderd

Topicstarter
Nope heb geen FTP server :(

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Simon schreef op 28 September 2003 @ 14:02:
Juist... dus gaan we deze ook niet verspreiden.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.