Toon posts:

[Trillian 2.0 Pro] MSN logt niet in - error code 0

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb 2.0 pro nu alweer een tijdje en er was nix mis mee, tot ik gister een contact toevoegde, daarbij werd de verbinding verbroken (opzich al raar) maar toen ik wilde connecten zei hij dit:

[12:47] *** Will attempt 10 connections with 60 second intervals.
[12:47] *** Connecting to MSN as "indigodelfuego@hotmail.com", attempt 1.
[12:47] *** You have successfully logged on to MSN Messenger.
[12:47] *** Lost connection to network (Error Code: 0).

en dan doet hij dat opnieuw, hij verbind dus, maar verliest dan de verbinding... is hier een patch voor ofzo? de search op het trillian.cc forum deed het niet (function disabled by admin due to overload) en google en de got search vonden nix...

edit:

probeer niet naar dat adres te mailen, het is puur voor msn...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2003 13:08 ]

• ExcaliburDexter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-06-2025
heb ik ook sinds een week na het toevoegen van een nieuwe contact. Ik krijg trillian met geen mogenlijkheid meer aan de gang. Bij mn broertje werkt trillian gewoon met zijn account maar als ik met mijn account bij hem wil inloggen kan hij de contactlist niet neerhalen.

Verwijderd

Is het niet zo dat er een einde gekomen is aan deze externe (aan MSN te kopellen 3th Party) diensten? Microsoft ging daar geld voor vragen ofzo
Als ik het goed heb heb ik daar een tijdje terug een nieuwsbericht overgelezen.. Zal wel even zoeken

Zoiets dus: nieuws: Microsoft gaat geld vragen aan IM-makers

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2003 13:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 September 2003 @ 13:13:
Is het niet zo dat er een einde gekomen is aan deze externe (aan MSN te kopellen 3th Party) diensten? Microsoft ging daar geld voor vragen ofzo
Als ik het goed heb heb ik daar een tijdje terug een nieuwsbericht overgelezen.. Zal wel even zoeken
ja klopt... maar was dat al zo snel? mijn vriend kan wel gewoon met MSN connecten (of hij is nog niet offline gegaan, kan ook :P )

Verwijderd

nieuws: Microsoft gaat geld vragen aan IM-makers
Zoiets dus.. per 15 september wijzigingen, en per 15 oktober helemaal niet meer mogelijk.
Al is trillian wel bezig met onderhandelingen.. Dit met versie 2.0
Misschien tijdelijk was bugjes in de software?

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2003 13:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
mja, bug lijkt me sterk, heb al opnieuw geinstalled... nja ik wacht het nog even af...

Verwijderd

Ach, anders gaan we allemaal weer aan de IRC ;)

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Hier geen enkel probleem met Trillian 2, starten en gelijk inloggen :Y)

Misschien heb je geprobeerd om in te loggen terwijl MS wat (onaangekondigd) serveronderhoud deed? Dat wil zo af en toe ook nog weleens voorkomen namelijk ;)

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Verwijderd

Topicstarter
hij doet het nog steeds niet :)
Verwijderd schreef op 28 september 2003 @ 13:22:
Ach, anders gaan we allemaal weer aan de IRC ;)
daar heb ik geen problemen mee, maar mijn klasgenoten wel :)

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2003 13:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
sorry voor de wat vroege schop (10 uur pas) maar ik vind het erg vervelend... ik heb nu uit wanhoop MSN 6.0 maar gedownload :'(

• ericding
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:20

ericding

Altijd de eerste.

Ik heb even voor je gegoegelt:
MSN Err 0:0 usually means that there is something wrong with your contact list. If you've tried disconnecting and reconnecting but still can't connect, then try this:

Remove the MSN service from Trillian and just add it again with the same ID all your settings will be preserved and Trillian connects just fine.

If it's still not working, try this:

1. Shut down Trillian.
2. Edit buddies.xml with Notepad.
3. Delete all MSN contacts (they will be retrieved from the server on the next successful connection).
4. Restart to Trillian.
5. Reconnect to MSN.

What most likely happened is that one (or some) of the MSN servers had an abrupt interruption (crash, outage, someone kicked the plug out, whatever) and it caused Trillian's a problem with buddies.xml. Since MSN doesn't have buddies.xml, people with MSN wouldn't have any problems. Trillian would, though. So....It wouldn't let you connect back up again.

Of course, that's just an educated theory. Not cold, hard facts
:+
Verder is de search van het Trillian Discussion Forum inderdaad offline, maar gelukkig heeft Google een uitstekende functie om binnen sites te zoeken. Ik zag zo snel dat er nog wat meer oplossingen voor dit probleem staan, voor het geval dat deze workaround niet werkt 8) .

• Clueless
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09 21:57
Wat ik doe als ik een MSN error krijg is dat ik de MSN connectie ff verwijder en em daarna gewoon weer aanmaak. 99% van de gevallen is dit voor mij in ieder geval de oplossing.

I Don't Know, So Don't Shoot Me

Verwijderd

Topicstarter
ah, 2x hetzelfde antwoord, danku, ik zal het gelijk proberen :)
Pagina: 1