Hallo,
Voor mijn vriendin heb ik een Test&Drive CD-ROM gekocht die voorzien is van een aktivatie systeem. Ik heb al eens een nieuwe aktivatiecode aan moeten vragen aangezien de hardeschijf gecrasht was. Nu heb ik een nieuwe PC gekocht en kan ik de CD-ROM niet meer aktiveren. Ze beschermen zich met de volgende passage uit de EULA.
Voor mijn vriendin heb ik een Test&Drive CD-ROM gekocht die voorzien is van een aktivatie systeem. Ik heb al eens een nieuwe aktivatiecode aan moeten vragen aangezien de hardeschijf gecrasht was. Nu heb ik een nieuwe PC gekocht en kan ik de CD-ROM niet meer aktiveren. Ze beschermen zich met de volgende passage uit de EULA.
Mogen ze zich hier achter verbergen? Ik heb legaal iets gekocht, dan mogen ze mij toch niet het gebruik ontnemen?5. Registratiecode. Bij deze licentie behoort een registratiecode die uniek is en waarmee u deze software kunt gebruiken. De registratieprocedure kan slechts eenmaal worden uitgevoerd. Door de software te registreren wordt deze gekoppeld aan het gebruik op één computer. Wijzigingen aan de hard- en/of systeemsoftware kunnen leiden tot het niet meer kunnen gebruiken van de software. In dit geval kan eenmalig een reservecode aangevraagd worden op de wijze die Test&Drive voorschrijft. Aan het aanvragen van deze reservecode kunnen kosten verbonden zijn. Hierna is het niet meer mogelijk de software te gebruiken. Het is u verboden de registratie- en/of de reservecode aan anderen bekend te maken op welke wijze dan ook. Gebruikmaking van deze codes houdt automatisch in dat u akkoord gaat met deze licentievoorwaarden.
"I love the smell of burning diesel in the morning. It smells like ... victory!"