Toon posts:

HELP!! met creative audigy live!

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey daar, ik heb een probleem met mn creative audigy live! player, toen ik mn pc kreeg heb ik daar geen drivers bij gekregen voor mn geluidskaart, want de drivercd was misgebrand... ik heb nu drivers gedownload vanaf driverguide.com maar op bepaalde momenten, behalve als ik mn geluidskaart heb uitgeschakeld, crashed de pc en hoor ik alleen maar een piep uit mn boxen (creative inspire 5.1) waarvan bovendien de achterste boxen niet eens werken met deze drivers..
weet iemand wat ik moet doen, of waar ik nieuwe drivers kan halen???
i hope so

bij voorbaat dank,

dirk sierd

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:01
Verwijderd schreef op 28 September 2003 @ 12:11:
hey daar, ik heb een probleem met mn creative audigy live! player, toen ik mn pc kreeg heb ik daar geen drivers bij gekregen voor mn geluidskaart, want de drivercd was misgebrand... ik heb nu drivers gedownload vanaf driverguide.com maar op bepaalde momenten, behalve als ik mn geluidskaart heb uitgeschakeld, crashed de pc en hoor ik alleen maar een piep uit mn boxen (creative inspire 5.1) waarvan bovendien de achterste boxen niet eens werken met deze drivers..
weet iemand wat ik moet doen, of waar ik nieuwe drivers kan halen???
i hope so

bij voorbaat dank,

dirk sierd
Je weet toch wel waar je drivers kunt vinden mijong ?

Heb je btw al de FAQ gelezen voordat je hier een post neerplante ?

Verwijderd

Topicstarter
windows xp

Verwijderd

Topicstarter
ik weet waar ik drivers kan halen, MAAR dat zijn update drivers en die verbeteren helemaal niks

• Hoyden
Verwijderd schreef op 28 September 2003 @ 12:16:
ik weet waar ik drivers kan halen, MAAR dat zijn update drivers en die verbeteren helemaal niks
Das normaal voor zover ik weet.
Je zou eerst de cd moeten installeren en daarna kun je je drivers updaten.
Het kan idd zijn dat je met die drivers die je download niet veel kunt beginnen of dat je niet alles hebt. (qua proggies etc.)

Verwijderd

Topicstarter
precies, maar weet je misschien dan waar ik backups kan vinden ofzo van die driver-cd??

Verwijderd

SandeR, blijkbaar ben jij niet op de hoogte van Creative. Ze hebben alle volledige drivers van hun site gehaald. Er staan alleen nog updates op, iets waar hij dus niks aan heeft als hij de standaard drivers niet heeft geïnstalleerd.
Voor een paar Euro stuurt Creative een nieuwe driver-CD op.

• Hoyden
Backups daarvan zijn niet legaal lijkt me zo.
Mocht je die cd toch willen hebben, dan is de computerwinkel of creative mailen oid het beste :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-08 16:43

JvS

Ik heb hem zelf ook

Bij creative, dat staat ook in de FAQ
(en nee niet te downloaden)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.