emailadres blokkeren ongedaan maken

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views sinds 30-01-2008

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04:12
Ik heb per ongeluk het e-mail adres van een kennis bij de te blokkeren mailadressen in Outlook (Outlook is Outlook en dus geen OE) gezet.
Hoe kan ik dit weer ongedaan maken.

Ik heb hierover eerde een topic geopend, wat echter gesloten is omdat het op de verkeerde plek geopend was. (afzender blokkeren ongedaan maken)
Hier dus nogmaals mijn vraag op de juiste plek.

(En ja, ik heb de search gebruikt en uiteraard ook de interne help-functie van Outlook, dat vind ik zo'n vanzelfsprekendheid dat ik dat niet van te voren meld, maar zowel via google als interne Outlook help heb ik geen antwoord kunnen vinden. Ik heb het vermoeden dat de "ongedaan maken optie" helemaal niet in Outlook zit, maar volgens enkele forumleden is dit basiskennis, dus is er vast wel iemand die mij de juiste manier kan aanreiken.)

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
tools>organize daar kan je dat instellen dan kom je in een scherm met de nodige optie's

A wise man's life is based around fuck you

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04:12
dank

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

OL2k NL:
Een e-mailadres aan de lijst met afzenders van ongewenste e-mail toevoegen of eruit verwijderen
Klik op Postvak IN .
Klik op Indelen .
Klik op Ongewenste e-mail.
Klik op de hyperlink voor meer opties.
Klik op Afzenders van ongewenste e-mail bewerken als u de lijst met commerciële e-mailers wilt bewerken.
Klik op Afzenders van inhoud voor volwassenen bewerken als u deze lijst met afzenders wilt bewerken.
Staat er toch echt letterlijk in ;)

Het kan trouwens ook makkelijker: extra -> wizard regels -> klik op afzenders van ongewenste mail :)

Een zoektipje voor de volgende keer: ik zocht in F1 op dezelfde term als die op het menu-item om een afzender te blokkeren staat.
offtopic:
Eerst zoeken is inderdaad een vanzelfsprekendheid maar toch iets dat te veel mensen toch niet (goed) doen. Daarom kan het geen kwaad is het nodig om er toch even bij te zeggen wat je al wel hebt geprobeerd: een topicstart van anderhalve zin is eigenlijk altijd te kort: als mensen de indruk hebben dat jij er de moeite niet voor deed, doen zij dat ook niet en dus ben ook vooral jij er mee geholpen als je toch even aangeeft wat je al wel had gedaan :)

Het was dan ook niet alleen gesloten omdat je het verkeerd plaatste, maar ook omdat je wat andere basic zaken was vergeten die echt nodig zijn in WOS maar ook SA, zoals versienummer en aangezien ook dat duidelijk staat aangegeven in policy etc. was wel duidelijk dat je die niet kende :P

Maar goed, woei: opgelost :)

[ Voor 4% gewijzigd door F_J_K op 28-09-2003 15:29 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.