bryce

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
ik heb bryce 5 is geprobeert, maar als ik dan wa van die donut vormige dingen heb geplant en van wireframe naar echt mooi beeld wil duur dat zoooooo tering lang, rond de 30 minuten voor een plaatje van 400*400

ik heb een pIII 800hmz
met 192 ram enzo
ligt het daaraan misschien?

• tec
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-12-2024

tec

TEC

Daar ligt het aan.

• RvdMeer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-07 13:19
Tja.. rendering... als je geen sterke G5 of SG hebt (INDIGO) wordt het al lang wachten op je intel (non-RISC) bak :)

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 09:43

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Je zou kunnen beginnen met het uitbreiden van je geheugen met minstens 256mb extra... Vooral als je machine niet meer hoef te swappeen tijdens het renderen scheelt dat enorm. Daarnast zal het dan nog enige minuten duren, omdat een 800mhz p3 niet echt opschiet...

• darkdesign
  • Niet online
hoeft niet, haha volgende week un nieuwe pc ^^

thnx voor help

• docftp
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Maar als je meerdere machines hebt dan kan je je rendering verdelen over die machines waardoor je tijd drastisch verlaagt. (netwerk is dan wel handig )
Dat tooltje staat op de cd, ben alleen even de naam kwijt.

Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 05:25
RvdMeer schreef op 28 September 2003 @ 10:53:
Tja.. rendering... als je geen sterke G5 of SG hebt (INDIGO) wordt het al lang wachten op je intel (non-RISC) bak :)
Ik denk dat het juist lang wachten word op je 'sterke' G5 bak. Beter kun je een Pentium 4 3GHz of een Athlon XP 3000+ nemen of sneller en lekker veel geheugen; minstens 512MB.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• darkdesign
  • Niet online
docftp schreef op 28 september 2003 @ 11:08:
Maar als je meerdere machines hebt dan kan je je rendering verdelen over die machines waardoor je tijd drastisch verlaagt. (netwerk is dan wel handig )
Dat tooltje staat op de cd, ben alleen even de naam kwijt.
uuh welke cd...........................haha^^

maar tword een atlon xp 2800+ , 2x 256 mb ram van GEIL, ati R 9800(heeft de 3d kaart er ook mee te maken als je wil renderen? )

dus tzal wa sneller gaan als waar ik nu op werk

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
darkdesign schreef op 28 September 2003 @ 11:20:
[...]
ati R 9800(heeft de 3d kaart er ook mee te maken als je wil renderen? )
nope :)

• Oogst
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-01 21:29
Ik zie dat je nieuw bent op GoT (4 posts), dus ik leg dit even uit, dan weet je het voor de volgende keer:

-Geef de volgende keer een normale titel aan je topic, hier kan ik absoluut niks aan zien van wat je wilt weten.

-Over je vraag: als je toch volgende week een nieuwe pc krijgt, waarom open je deze topic dan? Je kunt toch ook een week wachten, dan proberen hoe het op die andere pc gaat. Weet je het dan nog niet, dan kun je de vraag wel stellen.

-Onder andere voor dit soort kleine vragen over 3d is er het 3d-stuff-topic, stel dit soort vragen voortaan daar.

Enne: welkom op GoT. :)

Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Oogst schreef op 28 September 2003 @ 13:39:
Ik zie dat je nieuw bent op GoT (4 posts), dus ik leg dit even uit, dan weet je het voor de volgende keer:

-Geef de volgende keer een normale titel aan je topic, hier kan ik absoluut niks aan zien van wat je wilt weten.

-Over je vraag: als je toch volgende week een nieuwe pc krijgt, waarom open je deze topic dan? Je kunt toch ook een week wachten, dan proberen hoe het op die andere pc gaat. Weet je het dan nog niet, dan kun je de vraag wel stellen.

-Onder andere voor dit soort kleine vragen over 3d is er het 3d-stuff-topic, stel dit soort vragen voortaan daar.

Enne: welkom op GoT. :)
Amen to that _O_
uuh welke cd...........................haha^^
Ik weet niet wat je van jezelf vindt maar imho ben je eerder behoorlijk zelfingenomen en nonchalant dan dat je een beetje respect toont voor de mensen die je hier helpen en de manier waarop.

Iig, welkom op GoT, lees even de faq... en we mogen hopen dat je een user wordt om trots op te zijn :) O-)

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Allochtoon

bakhar

darkdesign schreef op 28 September 2003 @ 10:52:
ik heb bryce 5 is geprobeert, maar als ik dan wa van die donut vormige dingen heb geplant en van wireframe naar echt mooi beeld wil duur dat zoooooo tering lang, rond de 30 minuten voor een plaatje van 400*400

ik heb een pIII 800hmz
met 192 ram enzo
ligt het daaraan misschien?
Je kan ook mooie plaatjes maken binnen 10 minuten, daar is mijn perfecte afweging voor mijn bak.
Even je instellingen nakijken en doorhebben wat alles betekend, en trouwens 30 minuten is relatief niet veel, mensen hier renderen misschien wel 12 uur voor een plaatje. Voor 2 donuts wel.
RvdMeer schreef op 28 September 2003 @ 10:53:
Hahahahahahahahhaha.
Kap nou met die Imac verheerlijking, hardwarematig is het allang inferieur, en is er nooit serieus op gerenderd. Fotoshop is wel ff wat anders.

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 10:46
* Lees de verschillende FAQ's van dit forum eens
* Geef je topic een normale naam
* Gebruik normaal Nederlands, dit leest niet prettig
* Welkom op GoT, hopelijk zijn je volgende topics van betere kwaliteit :).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.