Toon posts:

[MP3] Tool onvolledige liedjes?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is er een programma waar ik makkelijk me kan zien welke van mijn 100 mp3's compleet zijn of oncompleet zijn, ik heb namelijk een nachtje een stream aan het opnemen geweest om wat bandbreedte te besparen overdag, en er is volgens het programma een paar keer gestopt. Dus enkele liedjes zullen niet volledig zijn. Die haal ik er graag uit.

Ik heb verschillende mp3 tools geprobeert maar helaas. Weet hier iemand een goed programma om te weten te komen welke liedjes niet volledig zijn?

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
dit is niet mogenlijk

zeker niet aangezien jij van analoog hebt opgenomen (stream, niet echt analoog, maar iig muziek aan 1 stuk, en dus geen losse nummers)

een programma kan wel aangeven wanneer er lege stukken in een muziekstuk zitten enzo, maar kan niet zeggen of een stukje muziek nou moet stoppen op punt a of dat er eigenlijk nog een stukje achteraan zou moeten tot punt b

je zou het misschien wel kunnen vergelijken met originele files, maar ik neem aan dat je die niet hebt ;)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Topicstarter
Hij heeft de liedjes allemaal een andere naam gegeven. Ik denk dat hij dit vanzelf doet.

Ik heb opgenomen van een zender van digitaly imported (www.di.fm)

(Ik maak gebruik van RipCast 1.5)