Toon posts:

[winxp] 256 kleuren icons in remotedesktop

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb tweakui gedwonload omdat ik autologon aan wou zetten voor een backupserver. Nu als ik in log met remote dekstop krijg 256 kleuren icons te zien. Als ik gewoon achter de pc (de backupserver) ga zitten is alles gewoon 32 kleuren. Ik heb om remote controle alle kleuren instellingen geprobeerd plus alles wat op dit forum werd opgegeven als oplossing. niks werkt. iemand nog een idee?

ps de icons op me desktop en in explorer zijn 256. de rst (taskbar) is wel gewoon 32 bpp

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2003 08:23 ]

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
Draait je server Windows 2000? De terminal server van dat OS kan maar 256 kleuren doorgeven in Remote Desktop...

• omitz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:37
Ik schop deze maar even omhoog omdat ik slechts 1 vraag heb over remotedesktop:
Kun je ook instellen dat de andere gebruiker kan meekijken?
Zo nee, welk programma wel?

Wie het laatst lacht, denkt het langzaamst.

• JozyDaPozy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-05 14:00
omitz schreef op 04 december 2003 @ 17:18:
Ik schop deze maar even omhoog omdat ik slechts 1 vraag heb over remotedesktop:
Kun je ook instellen dat de andere gebruiker kan meekijken?
Zo nee, welk programma wel?
nee, kan volgens mij niet..

Kijk eens naar VNC:
(Tight) VNC
of anders betalen voor een pakket als PcAnywhere

[ Voor 7% gewijzigd door JozyDaPozy op 04-12-2003 17:21 ]

Verwijderd

In de opties van remote desktop connection kan je onder de tab experience je netwerk snelheid opgeven, deze staat standaard op 56kb als je dit op lan instelt wordt de kwaliteit stukken beter !
suc6

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je zou eens naar remote assistance kunnen kijken - verder heeft je vraag helemaal niets met de topicstart te maken, en zoals je ziet heeft niet iedereen altijd even goed door dat jij een hele andere vraag hebt dan de topic starter.

Omdat het zonde is van de tijd die mensen hierin steken - gaat dit topic op slot, kom je met de gegeven hints er niet uit, open dan gerust eventjes een nieuw topic :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.