Een goede grap mag vrienden kosten.
het staat scheef, morgen zal ik er induiken aangezien ik het nu wel erg laat vind om te gaan modden
overigens is het niet zo dat als een reactie op -1 staat automatisch de hele thread als -1 wordt neergezet

Ik heb te weinig modpuntjes 
Deze mag nog wel een tikje omhoog: http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=862802
Deze mag nog wel een tikje omhoog: http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=862802
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Nee hoor, zijn allemaal reacties die prima modbaar zijn. Dat is dus een walhalla voor elke modder.tomatoman schreef op 28 September 2003 @ 03:21:
[...]
Dat lijkt me het walhalla voor een powermodder.
*strooit kwistig met puntjes*
Voor deze geldt in iets mindere mate hetzelfde
Deze heb ik nog niet gemoddereerd, maar ik vind het eigenlijk een troll. Hij beschuldigt IMO de mijnheer waarover dit item handelt en jursiten in het algemeen ongefundeerd van geldklopperij. Graag wat input zodat ik mijn mening kan bevestigen/herzien en daarna kan handelen.
Deze heb ik nog niet gemoddereerd, maar ik vind het eigenlijk een troll. Hij beschuldigt IMO de mijnheer waarover dit item handelt en jursiten in het algemeen ongefundeerd van geldklopperij. Graag wat input zodat ik mijn mening kan bevestigen/herzien en daarna kan handelen.
Verwijderd
Mwoh, ik vind niet dat 'ie op een -1 troll thuishoort, eerder op 0-1.
Hij beschuldigt de heren juristen niet van geldklopperij, hij zegt alleen dat ze een hoog uurloon hebben
Daarbij generaliseert hij een beetje door aan te nemen dat elke jurist wel een huisje in Frankrijk heeft....
Daarbij heeft hij wel een punt(je):
Deze jurist heeft meer wetskennis dan de gemiddelde Nederlander, waardoor deze beter stappen kan ondernemen tegen dit soort praktijken. De "normale" mensen hebben wel gewoon pech. Daarbij komt nog dat het uurloon van deze persoon inderdaad hoger dan modaal zal zijn, waardoor het Essent inderdaad meer geld zal kosten. Wat natuurlijk niet afdoet aan het feit dat meneer gewoon recht heeft op vergoeding van zijn uurloon.
Euh, wacht even nu ben ik eigenlijk aan het reageren. Waar was ik? Oh ja; hij mag van mij op 0 zonder powermod
EDIT:
En daar komt nog een aftrek van 1 punt bij voor deze zin:
Hij beschuldigt de heren juristen niet van geldklopperij, hij zegt alleen dat ze een hoog uurloon hebben
Daarbij heeft hij wel een punt(je):
Deze jurist heeft meer wetskennis dan de gemiddelde Nederlander, waardoor deze beter stappen kan ondernemen tegen dit soort praktijken. De "normale" mensen hebben wel gewoon pech. Daarbij komt nog dat het uurloon van deze persoon inderdaad hoger dan modaal zal zijn, waardoor het Essent inderdaad meer geld zal kosten. Wat natuurlijk niet afdoet aan het feit dat meneer gewoon recht heeft op vergoeding van zijn uurloon.
Euh, wacht even nu ben ik eigenlijk aan het reageren. Waar was ik? Oh ja; hij mag van mij op 0 zonder powermod
EDIT:
En daar komt nog een aftrek van 1 punt bij voor deze zin:
Daar had ik ff overheen gelezen: -1 troll/flamebait (richting jurist) mag van mijDaar betaal ik geen abbonement voor om een of andere, licht op de teentjes te trappen, werkloze jurist zo denkt aan zijn centjes te komen.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2003 10:19 ]
Hij staat nu op nul en kan nog gewoon gemod worden. Ik probeer hem in de gaten te houden.
De toon van de reactie is wat overdreven uitdagend gezet, maar imo refereert het naar de juridische flauwekul praktijken zoals in de US zo veel voorkomen. Dergelijke praktijken wil je hier idd niet.
* botoo is enige jaren geleden op een seminar geweest waar juridische aspecten van o.m. het internet besproken werden, één van de dingen die ik me blijf herinneren is een uitspraak waarbij gesteld werd dat internetrechtzaken een walhalla voor de advocatuur konden gaan worden.
Met dat in het achterhoofd zie ik de reactie als inzichtvol . . .
* botoo is enige jaren geleden op een seminar geweest waar juridische aspecten van o.m. het internet besproken werden, één van de dingen die ik me blijf herinneren is een uitspraak waarbij gesteld werd dat internetrechtzaken een walhalla voor de advocatuur konden gaan worden.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Klopt dergelijke praktijken willen we hier in Europa niet. Enkel zoals Superdeboer in zijn reactiebotoo schreef op 28 september 2003 @ 19:42:
De toon van de reactie is wat overdreven uitdagend gezet, maar imo refereert het naar de juridische flauwekul praktijken zoals in de US zo veel voorkomen. Dergelijke praktijken wil je hier idd niet.
De overeenkomst handeld dan wel over een verbinding met het internet, enkel de rechtsgang op zich heeft echter, uit juridisch oogpunt bezien, niets met het internet te maken.
Mijns inziens, behoort deze reactie op een 0 te worden beoordeeld.
* eensch *Longbeard schreef op 28 September 2003 @ 20:04:
. . . draait deze rechtsgang, om de juridische geschillen tav van het niet nakomen van een overeenkomst.
* botoo heeft te geisoleerd naar de bewuste reactie gekeken, maar vind het ondanks dat niet nodig om deze naar de haringkelder te zien verhuizen.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Pagina: 1