[afstandsbediening] Marantz 4200

Pagina: 1
Acties:

• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:13

Eboman

Ondertitel

Topicstarter
Ik zit met het volgende dillema...

Ik heb ongv 4 weken geleden voor 200 Euro bij Staffhorst een SR-4200 van marantz kunnen kopen. Deze was goedkoper vanwege het feit dat de AB er niet meer bij zat. Deze was zo te bestellen volgens de verkoper. Ik heb direct de AB besteld bij mijn lokale Marantz dealer volgens hem zou deze vrij snel binnen moeten zijn. Momenteel zit ik dus nog steeds zonder een AB, dit is vrij lastig omdat de versterker standaard alleen stereo weergeeft omdat alles eerst via de AB ingesteld moet worden.

Nu het dillema, ik zojuist een aanbieding gehad van V&A voor een RC-7200 SR learning remote. Nu is mijn vraag gaat deze werken op mijn Receiver en zo ja kan ik dan zonder problemen alle functies dus ook de setup functies bedienen.

Het gaat dus om deze remote (overigens wel erg mooi).

Afbeeldingslocatie: http://www.marantz.com/image/products/u_rc7200_lrg.gif

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met dit dillema :?

Signature

Verwijderd

Ja ik neem aan van wel , het is een programmeerbare ab dus moet lukken . Anders vraag je of je hem thuis mag testen of neem je amp mee :)
edit : ander marantz ff mailtje sturen ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2003 11:50 ]

• Eboman

Eboman

Ondertitel

Topicstarter
Ja maar is het niet zo bij de programmeerbare ab's dat enkel de basis functies ondersteunen zoals : volume, play,stop,forward etc maar dat je voor de echte functies de originele AB nodig hebt ? Nu is dit wel weer een marantz dan zou je verwachten dat ze hun eigen Amps kunnen aansturen. Ook moet ik bv mijn digitale ingangen kunnen toewijzen aan de juiste functie amp. bv VCR1 aan digitale ingang 2..

Signature

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-07 09:22
Ik heb ook een sr4200 en als ik aan de linkerknop draai, dan kan ik toch echt kiezen tussen alle modes hoor? Of vergis ik me nu enorm?

• Eboman

Eboman

Ondertitel

Topicstarter
Ja maar standaard staan je rear boxen niet ingeschakeld (althans niet bij mij) en ik moet mijn digitale ingangen nog configureren om ze zo bv aan mijn dvd of VCR knop op de amp te hangen. Ik heb nu 1 optische tot mijn beschikking en 1 coax dit moeten 2 optische worden. Ik heb dus de remote nodig om bv mijn bass,treble in te stellen weer te geven wat voor boxen ik heb en hoe mijn opstelling is. Dit kan dus alleen met de remote. Ik kan bij marantz de digitale handleiding niet meer vinden van de AMP maar kijk eens in je manual op pagina : 10.

Signature

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:12

Dr. Strangelove

Moderator General Chat
Naar alle waarschijnlijkheid werkt die remote wel met de 4200. Elke fabrikant heeft zijn eigen set codes en gebruikt die over het algemeen voor al zijn apparaten.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Pagina: 1