Toon posts:

Draadloze verbinding bouwen

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
halléé,

Ik wil dus een draadloze verbinding bouwen :) Ik heb op dit moment een Internet verbinding lopen bij @home die binnenkomt via een Draytek Vigor 2200E. Nu wil ik deze koppelen aan dit apparaat: http://www.3com.com/prod/...b=prodspec&sku=3CRWE41196

Is dat mogelijk? Dat is mijn eerste vraag. En dan wil ik verder een draadloze netwerkkaart in mijn laptop stoppen zodat ik een draadloos netwerk heb met ook internet.

Aangezien ik een leek ben op het gebied van wifi, graag info gevraagd. Misschien zie ik wel dingen over het hoofd... ;)

Verwijderd

Ja, dit kan zonder meer. Je sluit het AP aan op een poortje in je switch. Verder heb je niets nodig behalve een PCMCIA-kaartje voor je laptop en een middagje tijd :)

Ik doe je topic nu op slot, omdat deze vraag gemakkelijk via de GoT-search en Google op te lossen was. Zie voor de gevraagde info graag de volgende topics/guides:
-=: Het Grote Wireless Topic :=-
-=: Het grote Wireless Topic (Deel II) :=-
Wireless lan FAQ
FAQ Network Troubleshooting

Als je tijdens het installeren van de apparatuur nog specifieke problemen tegenkomt die níet via de search of met Google op te lossen zijn kun je die - mits je post wel-voorzien van informatie is - in NT posten :)

En lees dit eens door, er wordt van je verwacht dat je jezelf een beetje inleest in het onderwerp alvorens zo'n algemene vraag te stellen:
Algemene gedragsregels (Netiquette) #pre-got

Dit topic is gesloten.