Toon posts:

PC verschrikkelijk traag en hangende apps...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weer een mijn PC is traag vraag maar ja...

Ik heb dus een tijdje geleden een format gedaan omdat mijn PC wat...wel vol stond met vanalles en nog wat waar ik niets meer aan had.

Na de format ging alles nog redelijk maar als ik BV een file aankilik (MP3) duurt het ongelofelijk lang (3 seconden, toch wel lang!) en de apps hangen ook vaker dan normaal...vreemd wel...want die "normala in de vorige zin beteknt eigenlijk niets meer dan "nooit"...

Kan iemand me helpen? Systeem is zoals beneden beschreven...

Drivers: Intel Inf Updater en Application accelerator (jah, vreemde naam :s)
Voor HD gewoon ja, de Intel drivers en vid kaart enzo alles mooi geupdate he..

Nog iets vraag gewoon maar...

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:43

Local Host

Het forum is om te leren.

heb je ad-aware al een keer gedraait ? Welke Windows gebruik je , heb je alle patches geinstalleerd ? Staat de swapfile misschien op een te kleine partitie ?

Ik weet het een hoop vragen, maar misschien heb je er iets aan. Suc6 iig

Verwijderd

Topicstarter
Ja, heb alles wat hierboven staat gedaan :)
Ik heb ongeveer door wat het probleem is: EXPLORER.EXE...

Soms als het zolang duurt ene file te openen blijft die ook hangen...

En ik heb WINXP PROF...

• ArieR
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-09 09:22
Misschien batterijtje leeg op je mobo

Verwijderd

Fouten in Explorer.exe willen ook nog wel eens het gevolg zijn van niet goed werkend geheugen.

En heb je een virusscanner draaien?

Verwijderd

Zoek eens in verkenner in je windows map of er een bestandje staat genaamd "dllreg.exe"
Da's een virus die momenteel hard rond gaat en je systeem verschrikkelijk vertraagd.

Verwijderd

Topicstarter
Zoek eens in verkenner in je windows map of er een bestandje staat genaamd "dllreg.exe"
Da's een virus die momenteel hard rond gaat en je systeem verschrikkelijk vertraagd.
C:\WINDOWS\system32\dllreg.exe
C:\WINDOWS\RegisteredPackages\{44BBA855-CC51-11CF-AAFA-00AA00B6015C}

Daar staan de 2 files...is het dan een geinfecteerd bestand? of een windows bestand? Mag ik het verwijderen? En ook, mn virusscanner heeft niets gevonden...

Verwijderd

1: Geen enkele virusscanner heeft 100% detectie...
2: Het is (waarschijnlijk) een gewone windowsfile, (zo'n beetje) elke 2k/xp install heeft die file.

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-05 19:00
als je HD S.M.A.R.T hebt ff aanzetten en aflezen met speedfan. Kan zijn dat je HD aan het sterven is.

dikzak

Verwijderd

Topicstarter
Chello200 schreef op 03 October 2003 @ 18:36:
als je HD S.M.A.R.T hebt ff aanzetten en aflezen met speedfan. Kan zijn dat je HD aan het sterven is.
Jah, maar waarom gaat alles zo snel? Alleen onze vriend explorer niet?
Pagina: 1