Toon posts:

windowsblind unistall

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
afgelopen week onder xp stardock geinsatalleerd waaronder windows blind. Wil van die troep af maar met de unistall alleen stardock weg en niet windowsblind. Daarvoor geen uninstall aanwezig en ook via verkenner/cleansweap en vele andere geen succes. Er blijkt een ..dll in gebruik (wbhelp.dll) waarschijnlijk nog in mijn bureauinstellingen. Via de seach er ook achter dat windowsblind het probleem kan zijn bij mijn andere vraag geen popup meer voor hotmail ontvangst in msn. Ondanks herinstallatie msn instellingen uit/aan, en dergelijke ook dit nog niet opgelost.

Hoe krijg ik windowsblind unistalled en hoe mijn pop ups weer terug. het vreemde is dat andere gebruikers wel medling krijgen op dezelfde pc. heb echt al heel vee topics nagekeken maar nog een oplossing gevonden.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
sorry inderdaad. Hoop dat iemand een oplossing heeft

Verwijderd

Wat je kunt proberen is Start -> Uitvoeren -> regsvr32 /u "C:\Program Files\WindowBlinds\wbhelp.dll" en daarna je PC herstarten.

Nu heb ik zelf nooit problemen met WindowBlinds gehad, dus weet ik niet of dit werkt.