Binnenkort is mijn pa jarig.
Hij wil graag een simpele PDA of organizer hebben.
Het ding moet:
- kunnen synchen met Groupwise 6 SP1 (i.c.m. Win2000/XP)
- een USB (2.0) aansluiting hebben
- een kleurendisplay hebben
- een toetsenbord hebben
Hij wil het alleen gebruiken om zijn afspraken te kunnen synchen en hij wil er aantekeningen op kunnen maken tijdens / na een vergadering.
Dus al die bende van Internetten, wireless, etc hoeft er allemaal niet op.
Er hoeft dus ook geen hoofdprijs worden betaald in de winkel.
Waarom een toetsenbord, hij heeft op dit moment een organizer waarbij zoiets ook zit en zo'n "pen" vind ie maar niks, omdat hij dan alle letters moet aanklikken.
Nu heb ik op GoT al gezocht naar een organizer/pda die dat kan, maar heb er niet echt veel nuttige topics over gevonden, vooral ook omdat de meeste wel compatible zijn met Outlook en al die andere MS bende. Vandaar dus mijn vraag of iemand zo'n soort dingetje kent?
Hij wil graag een simpele PDA of organizer hebben.
Het ding moet:
- kunnen synchen met Groupwise 6 SP1 (i.c.m. Win2000/XP)
- een USB (2.0) aansluiting hebben
- een kleurendisplay hebben
- een toetsenbord hebben
Hij wil het alleen gebruiken om zijn afspraken te kunnen synchen en hij wil er aantekeningen op kunnen maken tijdens / na een vergadering.
Dus al die bende van Internetten, wireless, etc hoeft er allemaal niet op.
Er hoeft dus ook geen hoofdprijs worden betaald in de winkel.
Waarom een toetsenbord, hij heeft op dit moment een organizer waarbij zoiets ook zit en zo'n "pen" vind ie maar niks, omdat hij dan alle letters moet aanklikken.
Nu heb ik op GoT al gezocht naar een organizer/pda die dat kan, maar heb er niet echt veel nuttige topics over gevonden, vooral ook omdat de meeste wel compatible zijn met Outlook en al die andere MS bende. Vandaar dus mijn vraag of iemand zo'n soort dingetje kent?