[nokia] Is 'uitgebreid' telefoonboek tegenwoordig standaard?

Pagina: 1
Acties:

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een nieuwe Nokia. Wat me opvalt is dat in alle toestellen tegenwoordig een kalender inzit (dat was vroeger wel anders), daarnaast valt me op dat er niets over het interne telefoonboekje wordt gemeld. Ik wil graag weten of het tegenwoordig standaard is dat je onder één naam meerdere telefoonnummers op kan slaan of is dat nog steeds de luxe van een iets duurdere Nokia? Bij mijn huidige 6210 was dat nog redelijk uniek, maar dat toestel is nu bijna 2,5 jaar oud en de markt schijnt verandert te zijn ... ;)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

ja tegenwoordig is da mogelijk met de modellen van Nokia.
Je kan zelfs een email adres, faxnummer en nog wat info bij 1 naam zetten.

39

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:03
Met mijn 3650 (ok, dat is een duur model) kan ik oneindig veel velden per naam toevoegen en kan de velden zelfs een eigen naam geven en kiezen uit meerdere icoontjes.

Verwijderd

ddc schreef op 27 September 2003 @ 20:46:
Met mijn 3650 (ok, dat is een duur model) kan ik oneindig veel velden per naam toevoegen en kan de velden zelfs een eigen naam geven en kiezen uit meerdere icoontjes.
Mijn 7650 kan er zelfs een foto en pasfoto bij ;), maarja het ging over gsm en niet over een magentron geloof ik :P.

• yeroen1979
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-04-2025

yeroen1979

noh, ik ock!

Let er wel op dat deze uitgebreide items in je telefoonboek niet op je simkaart opgelsagen worden, maar in je telefoon. Telefoon stuk = nummers kwijt (yep, ik weet het, simkaart stuk = ook alles kwijt). Gelukkig kan ik met mijn oranje 6610 regelmatig ff een backup maken via de infrarood.

A-Open H-700b Epox 6RDA+, XP 3200+ Spire Whisperrock IV, 2x 1Gb ddr400 dual channel MSI Geforce FX5600XT, 3x NEC DVDRW (3540A,3550A, 4551A)1x 200GB Sata, 1x 250GB sata, 1x 120GB sata. Win XP prof.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Tegenwoordig is het niet alleen bij Nokia standaard, maar ook bij de meeste toestellen van Samsung, Sagem, Siemens en Sony Ericsson. Ik zou niet meer zonder zo'n uitgebreid telefoonboek willen.
Het synchroniseert heel gemakkelijk met Outlook, dat is tegenwoordig ook iets wat steeds meer gevraagd wordt.
Bij de 6210 (en 7110) was het nog echt iets nieuws. Maar alle merken nemen de beste eigenschappen van elkaar over (softkeys, welk merk heeft ze nu nog niet?)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1