Toon posts:

abit nf7-s rev2.0 wil niet ocen!

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi, ik heb sinds een week een abit nf7-s rev2.0 maar ik heb nogal wat probleempjes. ten eerste. mijn 2x512mb pc3200 twinmos word aangegeven als ddr333. ook word de cpu niet aangegeven bij het booten (amd2500+). In de bios kan ik ook de mp en fsb niet verhogen 8)7 . veder wil me muis en tobo pas werken na een reboot. Ik heb overal de niewste drivers van en ook de niewste BIOS.

ik heb de search al gebruikt maar kon niks vinden wat mij hielp :S

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Dat je geheugen wordt weergegeven als ddr333 kan wel kloppen want jou 2500+ loopt ook op 333mhz. En je CPU wordt deze helemaal niet weergegeven of staat er alleen de snelheid in mhz aangegeven? Heb je trouwens een usb muis en tobo of gewoon ps/2 ik heb zelf usb en had dat ook, moest ik in het bios eerst usb op 1.1 zetten.

Verwijderd

Topicstarter
eerst toen ik ngo niet de mobo drivers had geinstalleerd werd ie aangegeven als een amd athlon xp 1100Mhz. nu ik de drivers heb geinsalleerd werd ie 1x aangegeven als een amd2500+ maar nu weer er helemaal niks meer weergegeven. alleen me geheugen snelheid.

Me muis en tobo zijn allebij ps/2.

• Anus Cocainus
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-10-2024

Anus Cocainus

Wrong hole fool!!!

flash je bios, naar versie 10, die is het beste om te overclocken.
Ik raad je ook aan om even op het die-hard overclocking kanaal langs te gaan, daar gaan eindeloze topics over dit mobo en alle mogelijke manieren om hem over te clocken.
Suc6

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

In de bios kan ik ook de mp en fsb niet verhogen
Wat gebeurt er als je hem verhoogt, of bedoel je dat je het niet kan veranderen ?
Dan moet je even page down rammen op "2500+" dat waarschijnlijk in het softmenu staat aangegeven, tot dat er manual staat :). Btw, gooi cpu interface ook ff aan.

4015Wp west (Dordrecht)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

ik heb de search al gebruikt maar kon niks vinden wat mij hielp :S
Kan kloppen :) Doe een stapje terug .. Een groot deel staat namelijk gewoon in de handleiding van jouw mobo en de FAQ van dit subforum besproken danwel beantwoord :)

Wat betreft jouw muis/tobo probleem: daarover heb je allang een topic geopend.
toetsenbord en muis werken pas na reboot :S

[ Voor 5% gewijzigd door BalusC op 27-09-2003 20:33 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.