Heb hier bij de ouders van mijn vriendin outlook express als mailprog ingesteld. Onder windows 2000. Het vage is dat mail ophalen soms heel lang duurt (2 mins) voor dat er een verbinding is en dan weer binnen 1 seconde. Soms komt er zelfs geen verbinding maar een algemene time out foutmelding. Erg vaag aangezien er aan de instellingen niets is veranderd en het dan wel goed werkt en 5 seconden later weer niet.
Overigens hebben we hier @home 19.95 euro met usb modem. De firewall staat trouwens uit.
Ligt dit niet aan de mail server van @home ??
Dat deze de ene keer sneller reageerd dan de andere keer en soms helemaal niet. ?
Dat deze de ene keer sneller reageerd dan de andere keer en soms helemaal niet. ?
Verwijderd
Overbelasting van de mailserver van @home maybe?
edit:
Aargh waarom multitask ik toch ook altijd!
Aargh waarom multitask ik toch ook altijd!
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2003 18:25 ]
Het schijnt al de hele week dit probleem te zijn, lijkt me sterk dat dat aan de mailserver van @home ligt.
Your server has unexpectedly terminated the connection. Possible causes for this include server problems, network problems, or a long period of inactivity. Account: '******', Server: 'mail.home.nl', Protocol: POP3, Port: 110, Secure(SSL): No, Error Number: 0x800CCC0F
[ Voor 58% gewijzigd door Sebje op 27-09-2003 18:49 ]
Inderdaad , zo langzamerhand lijkt alles wel brak(ker) te worden bij @home.
Ook viel het mij op dat het budget abbo zodanig gecapped is dat je alleen pieken hebt van 30kb/s en dan meteen een paar seconden totaal dood , totaal onbruikbaar voor games dat sowieso.
Is dat bij jou ook zo?
Ook viel het mij op dat het budget abbo zodanig gecapped is dat je alleen pieken hebt van 30kb/s en dan meteen een paar seconden totaal dood , totaal onbruikbaar voor games dat sowieso.
Is dat bij jou ook zo?
Ik denk inderdaad dat je dit het beste aan de @Home helpdesk kunt vragen. Verder hebben we voor @Home-problemen 'grote' topics:
[rml]Het grote @home problemen topic [ deel 3][/rml]
[rml]Het grote @home problemen topic [ deel 3][/rml]
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()