Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds 2 weken een LOOX 600.
Op zich werkt 'ie prima, ook bluetooth, activesync in combinatie met MSI bluetooth dongles.

Nu heb ik firmware P22452-P929-V152 (kort gezegd v152). Op de website is er een nieuwe versie te downloaden, v202.

Maar op 1 of andere manier wil de update de lOOX niet detecteren!! Ik volg precies alle instructies, wacht netjes 1 minuut, power erop, usb cable erin, 2 knopjes tegelijk indrukken en er gebeurt HELEMAAL NIETS! De update software blijft maar zoeken op COM1 en USB.... :(

Dit was op mijn laptop (DELL Latitude C640) met Windows XP met alle patches en updates. ActiveSync 3.7. (ook avtivesync 3.5 3n 3.6 geprobeerd overigens).

Een andere PC gepakt, een wat oudere IBM PII 400 mhz met windows 2000. ActiveSYnc 3.7. Precies hetzelfde probleem. Activesync doet het perfect, firmware update dus totaal niet. :(

Weer een andere pc gepakt, een Pentium 166 met Win98. OOk activesync 3.5 en 3.6 en 3.7 gebrobeerd. Active sync doet het prima, maar de firmware update NIET. :(

Wie kan mij helpen?? Ik wordt hier echt debiel van...

Verwijderd

Topicstarter
Neee.....
Dit is echt zeeeeer GENANT!

Het werkt nu wel, heb namelijk de verkeerde knoppen ingedrukt om de update te kunnen starten.

Als een modje dit topic kan sluiten, graag.