Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Waarmee CRT verfen? en hoe...

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Met wat voor verf soort kan ik het beste te-werk gaan, en moet ik de monitor ook eerst uit elkaar halen...?

kortom wie kan mij vertellen hoe ik aan de slag moet gaan, en welke matriaalen ik moet gebruiken.

Greetz D. :)

(weet trouwens niet of dit in casemodding thuis hoort) -edit-

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2003 16:28 ]

Verwijderd

Je monitor is toch gewoon van plastic neem ik aan....? :? En ja... lijkt me vrij logisch dat je de beeldbuis niet moet verfen...
Verder, spuiten natuurlijk, niet schilderen. En als je nooit gespoten hebt eerst even oefenen op iets anders...
Maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenken denk ik...

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2003 16:34 ]

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Je bent niet de eerste die het doet, daarom [search=monitor spuiten]

Simpel gezegd: kunststofprimer en spuiten maar.
Denk er om dat je de ventilatiegaatjes open laat, en dat er niet te veel verf naar binnen gaat, het beste kan je de kappen er af halen (denk om het hoogspanningsgedeelte, niet prettig), er kunnen wat clipjes zitten, even goed kijken dus, dan breekt er niets.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Oxi
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-11-2022

Oxi

Resistor schreef op 27 September 2003 @ 16:33:
Je bent niet de eerste die het doet, daarom [search=monitor spuiten]

Simpel gezegd: kunststofprimer en spuiten maar.
Denk er om dat je de ventilatiegaatjes open laat, en dat er niet te veel verf naar binnen gaat, het beste kan je de kappen er af halen (denk om het hoogspanningsgedeelte, niet prettig), er kunnen wat clipjes zitten, even goed kijken dus, dan breekt er niets.
het beste? lijkt me eerder een vereiste

I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

Mja is zat over te vinden met de search, maar dan moet je natuurlijk op 'monitor verven' of 'monitor spuiten' zoeken en niet 'monitor verfen' ;)

Dit topic is gesloten.