[XP] Zeer raar geplande taken probleem

Pagina: 1
Acties:

• Coolhva
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-12-2024

Coolhva

Dr. Zero Trust

Topicstarter
Ik heb iets heel raars op mijn Windows XP NL SP1 installatie.

Elke ochtend gaat mijn pc om 7.45 aan en staat er in de geplande taken een taak om 8 uur die keihard winamp in de lucht gooit (met goede hardcore) zodat ik wakker wordt.

Dit werkte goed. Maar nu sinds een tijdje niet meer. Als ik het vinkje aanzet dat hij bericht moet geven bij gemiste taken dan krijg ik wel een melding van de shutdown taak (om 9.15 uur) maar niet die van winamp.

Zodra ik met TweakUI autologon aanzet, zodat ik automatisch wordt aangemeld als windows start, dan start hij wel netjes winamp op.

Zeer raar.. dat als je aangemeld bent hij het wel doet maar niet als je niet aangemeld bent. Vroeger, toen je poepen nog met lange ij schreef, werkt het wel zonder dat je aangemeld was.

Ik zit nu even terug te denken en het werkte niet meer nadat winamp 3 geinstalleerd was (denk ik maar weet het niet zeker)

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
probeer dan weer eens winamp 2 te installeren :? Gek idee?

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:56

momania

iPhone 30! Bam!

Heb je die taak wel opnieuw aangemaakt dan?
Ik kan me voorstellen dat als je software update, dat je de taak ook even opnieuw moet aanmaken...
En onder welk account draait het?
Coolhva schreef op 27 September 2003 @ 15:32:
Vroeger, toen je poepen nog met lange ij schreef, werkt het wel zonder dat je aangemeld was.
En waar slaat dit nou weer op :?

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Coolhva
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-12-2024

Coolhva

Dr. Zero Trust

Topicstarter
offtopic:
Helemaal nergens op ;-). Maar vroeger was alles veel simpeler

Ik heb de taak opnieuw aangemaakt, ik heb een ander account geprobeerd, Administrator (op alle accounts staat een wachtwoord) maar so far no luck.

Het draait nu onder mijn account (Ik ben lid van de Administrators).

De service staat op automagisch.

Kan dit iets te maken hebben met NTFS permissies misschien? Dat SYSTEM geen toegang heeft tot mijn MP3 map of zo?

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:56

momania

iPhone 30! Bam!

Coolhva schreef op 27 september 2003 @ 16:50:
offtopic:
Helemaal nergens op ;-).
Laat dat dan de volgende keer aub.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*