[javascript] Kalenderdatum naar form in ander frame, hoe?

Pagina: 1
Acties:

• source
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 11:53
Ik heb een site waar ik meerdere frames gebruik. Nu staat er in de linkerframe een kalender en in de rechter kan ik een form oproepen om een agenda item aan te maken, in dat agenda item staan ook 3 select boxjes waarbij je de datum (dag, maand, jaar) kan invoeren. Dit werkt allemaal prima, maar ik zou graag willen dat als ik op een datum klik uit de kalender (in het linkerframe) de waardes van de select boxjes in de form aanpast naar de datum waarop ik klik in de kalender. (lang verhaal (:D)

Weet iemand hoe ik dit het best kan doen?

edit: Ik zie dat deze post beter tot z'n recht zal komen in: P&W --> move

[ Voor 8% gewijzigd door source op 27-09-2003 15:15 ]

Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.

Verwijderd

<a href="#" onclick="top.frames['framenaam'].document.forms['formnaam'].elements['inputnaam'].value = this.firstChild.nodeValue; return false;">27-09-2003</a>

Ik weet niet waarmee je kijkt, maar je kijkt niet goed in ieder geval. Javascript hoort in W&G, want in P&W weten ze geen kloot van JS.

Maar hop, lees eens een javascript tutorial, want daarmee moet je er makkelijk zelf uit kunnen komen.

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 07:37

Rashann

Zoek de hond...

Dat moet kunnen door vanuit JS iets te gebruiken als "parent.anderframe.formname.formveld.value = {waarde}" ofzoiets... maar dat is vast wel te vinden ergens...

If nothing is written below, I was the last to reply...

• source
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 11:53
hoe vang ik de datum variabelen dan op in mijn select boxjes ?

Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:21

crisp

Devver

Pixelated

een select element heeft een selectedIndex property die je op de gewenste waarde kan zetten met javascript :)

Intentionally left blank