Toon posts:

oude scanner in windows XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!

Ik heb een nieuwe computer met windows XP erop. Deze computer herkent mijn oude scanner niet meer (snapscan 1212 Agfa) en op de installatie-cd van de scanner kan ik niet voor XP kiezen, alleen 95/98/NT. Weet iemand of dit probleem op te lossen is zodat ik alsnog mijn oude scanner op de nieuwe computer kan gebruiken?

Bedankt! _/-\o_

Verwijderd

al geprobeerd om in de device manager de drivers met de hand te updaten? moet je ff proberen met de 98 en de NT .inf file.

edit: d/g.com heeft 2 pagina's vol met xp drivers voor je scanner, heb je die allemaal al geprobeerd?http://beta.driverguide.com/beta/index.php?action=dosearch&fs=0&qm0=snapscan+1212&qa5=17&qa6=50&qa7=1500&dp=3

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2003 14:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt. Alleen....nu doet de software het wel alleen zegt ie tijdens het opstarten van het programma dat ik de scanner moet aansluiten. Dit staat gewoon via de printer aangesloten. What to do?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 September 2003 @ 14:38:
Bedankt. Alleen....nu doet de software het wel alleen zegt ie tijdens het opstarten van het programma dat ik de scanner moet aansluiten. Dit staat gewoon via de printer aangesloten. What to do?
tja, het delen van de parralle poort vindt windows XP niet leuk. kijk eerst eens of hij het zonder printer ertussen wel doet

Verwijderd

Topicstarter
oke bedankt! Ik ga kijken of het lukt.

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:59
Probeer eens de drivers die je op de agfa site kan vinden, die zeggen speciaal voor XP te zijn.

No production networks were harmed during this posting

• GrittyKitty
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

http://www.agfa.com/digic...nner/snapscan_1212p_with/

moet je helaas teleurstellen:
This type of scanner does not work under XP. Agfa will not make XP drivers in the future either as it stopped its desktop scanner and digital camera business in September 2001.

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Klopt heb ik ook geprobeerd te installeren die scanner en dat gaat niet. Ik ben een uur mee bezig geweest en toen maar even een HP geinstalleerd. Ging stukken beter. Ook nog W2000 driver geprobeerd en meteen blauw scherm.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

w98 drivers van scanners doen het soms nog wel eens, of probeer een kloon van die scanner te vinden oid..

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Verwijderd

hint: VirtualPC

Verwijderd

Alleen om te scannen? :{ Dat is een waardeloze en omslachtige oplossing. Dan zou ik liever een paar tientjes uit de portemonnee trekken voor een nieuwe scanner.
Pagina: 1