Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
misschien is de naam van het proces veranderd?
wannabee WOS modblackd schreef op 27 september 2003 @ 13:52:
Zoek eens op in welke map het staat?
Damn ben ik zo dom of zijn jullie nou zo slim? Ben nog niet helemaal wakker geloof ik...gisteren beetje teveel gezopen geloof ikRafe schreef op 27 September 2003 @ 13:52:
Heb je al op je PC gezocht naar ndtray.exe ? Als het in een Nokia map staat weet je het snel genoeg
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Da's wel zo handig voor de GoT search als het er duidelijk in staat
's avonds een ventThe_Eagle schreef op 27 September 2003 @ 13:56:
Damn ben ik zo dom of zijn jullie nou zo slim? Ben nog niet helemaal wakker geloof ik...gisteren beetje teveel gezopen geloof ik
's ochtendsmiddags koppijn
[ Voor 20% gewijzigd door blackd op 27-09-2003 13:58 ]
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Edit 1: En nee, geen hoofdpijn, alleen beetje suf
[ Voor 31% gewijzigd door The Eagle op 27-09-2003 14:01 ]
Zo dan! Je hebt nog gelijk ook...misschien toch maar eens een goeie beeldbuis kopen...ik had het echt niet gezien.dog4life schreef op 27 September 2003 @ 14:01:
denk dat je ncltray bedoelt, is idd het icoontje van nokia
Thanx, case closed
Of iets minder drinken voortaanThe_Eagle schreef op 27 September 2003 @ 14:04:
[...]
Zo dan! Je hebt nog gelijk ook...misschien toch maar eens een goeie beeldbuis kopen...ik had het echt niet gezien.
edit: je kan het gewoon afsluiten, scheelt geheugen en volgens mij detecteert ie alsnog gewoon je nokia!
[ Voor 17% gewijzigd door dog4life op 27-09-2003 14:26 ]
En gelieve niet meer te reageren tenzij je wat nuttigs heb toe te voegen, dan hoeft dit topic niet dicht