[PM] 27-09-03

Pagina: 1
Acties:

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022
Uh nog niet een opsomming van gedane actie, maar een meedenker over de volgende reactie:
Gepost door s463042 vrijdag 26 september 2003 - 11:34 Score: 3 (Inzichtvol)

Kan iemand hier een stokje voor steken? Het is al erg genoeg dat (bijna) niemand die internet sites maakt zich aan de standaarden houdt.
Straks krijgen we naast een microsoft 'lock-in', ook nog een macromedia lock-in. Ik heb het nooit zo gehad op Flash, met html/javascript/java kun je minimaal hetzelfde bereiken wél volgens de standaarden. Hierdoor heeft iedereen toegang tot de door jou gemaakte diensten. Laat Flash maar over aan design nerds die niks van de techniek snappen
Ik zal jullie nog ff niet vergiftigen met mijn nog volledig vastgelegde id-en. Ik wil graag wat backup. :)

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-08 21:38
12:49:43 <KeX> dat ie trolled (semi grappig) staat vast, maar hoe over de reactie te oordelen
12:50:49 <AlexdeGroot> ik zeg +1, simpelweg omdat hij idd trolled en hij zo te zien niet echt weetwaarover hij praat
12:51:01 <AlexdeGroot> ondanks dat het geen 100% onzin is
12:51:31 <AlexdeGroot> daarnaast moet de thread die eraan vast zit worden laten zien, die is best interessant
12:51:36 <AlexdeGroot> of enkele posts ervan
12:52:57 <KeX> klopt, heb net de hele draad al een keer gehad, maar ik heb deze reactie ff open gelaten

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• KeX
KeX schreef op 27 September 2003 @ 12:40:
[...]
Ik zal jullie nog ff niet vergiftigen met mijn nog volledig vastgelegde id-en. Ik wil graag wat backup. :)
:X :X

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Ik zeg ook een score van +1. Zijn stelling dat er veel sites zijn die standaarden aan hun laars lappen is waar. Ik erger me daar ook aan.
edit:
Ik bedoel niet dat het waar is *omdat* ik het ook vind... ;) Maar er zit een kern van waarheid in denk ik, en daarom erger ik mij eraan. :P

In het kort komt mijn redenering er op neer dat deze kerel gewoon een brave +2 had verdiend als hij een fatsoenlijk einde eraan had gebreid en niet met modder was gaan gooien naar Flash. Ik vind de troll overigens niet persoonlijk, niet expliciet en niet scherp genoeg om de reactie op -1 te zetten. Er staat namelijk overduidelijk een knipoog bij, die mij het idee geeft dat hij het niet zozeer als serieuze kritiek, maar meer als ironisch grapje bedoelt. 0 zou eventueel nog kunnen, maar hij krijgt hier van mij ook het voordeel van de twijfel, in die zin dat er twee reacties in die thread staan die best interessant zijn. Om dan die discussielijn te vernielen is een beetje zonde.

[ Voor 9% gewijzigd door Superdeboer op 27-09-2003 13:20 ]

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

• KeX
+1: Gemoddereerd it is!

Met dank aan de meedenkende wijzen. :>

Powered bij Krachtmod