[php] linkpartnersysteem schrijven

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• RSD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-02-2017
Ok mensen, ik ben voor www.ringtons.nl een linkpartnersysteem aan het schrijven, omdat ik geen goed script kon vinden voor een linkpartnersysteem (misschien dat iemand een goede weet, dan hoef ik hem zelf niet te maken :-) )
Mijn vraag is nu, wat kan ik allemaal doen om cheaters tegen te gaan. Dus wat zijn manieren om cheaters tegen te gaan? Iemand ideen of suggesties... ik zelf zat te denken aan IP loggen en dan kijken wanneer hetzelfde ip adres weer terug komt, maar goed dit kun je weer omzeilen door proxy's te gebruiken ed... ik weet dat het heel makkelijk is om te cheaten, maar ik wil de basic cheat dingen tegen gaan (moet ik alleen wel een lijstje hebben met wat cheaters in het algemeen doen) ... als iemand echt aan het cheaten is dan kom ik er vanzelf wel achter en delete diegene gewoon.

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
je zou proxy's kunnen blocken

dit wil zeggen je gaat dus zelf op zoek naar proxy's (de grote lijsten die op websites staan) en maakt aan de hand daarvan alvast een blok lijst..

vergeet alleen niet dan ook een optie te maken dat je als gebruiker kan klagen wanneer je als cheater beschreven word (dus als je proxy geblockt wordt)
verder heeft het loggen van ip nog een nadeel.
dat zijn de (inmiddels zeldzamer wordende) ISP's met dynamische IP's

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• RSD
Hmm dat is een goede... ik kan natuurlijk ook niet blocken, alleen de counter niet met 1 ophogen, ik denk dat ik dat maar doe dan... ik zit te denken hoe je nog meer kan cheaten... hmmz

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:41

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
BasieP schreef op 27 September 2003 @ 11:19:
je zou proxy's kunnen blocken

dit wil zeggen je gaat dus zelf op zoek naar proxy's (de grote lijsten die op websites staan) en maakt aan de hand daarvan alvast een blok lijst..
Bestaan er lijsten waaruit je zeker kan concluderen dat het proxy's zijn?

• mabarto
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-04 19:14
Controleer of er een service op poort 80 draait.

Je kan natuurlijk ook de PCnaam loggen.

[ Voor 31% gewijzigd door mabarto op 27-09-2003 11:46 ]

• RSD
Waarom een service op poort 80 en hoe check je de pcnaam dan met php ???

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

RSD schreef op 27 September 2003 @ 21:23:
Waarom een service op poort 80
Waarom DENK je? waarom denk je dat het ook verstandig is om port 8080 ook mee te nemen?
en hoe check je de pcnaam dan met php ???
Wat dacht je van even de manual door te lopen van PHP en het zelf op te zoeken of is gethostbyaddr zo moeilijk te vinden?

Dit topic gaat op slot, vanwege het hoge "scriptrequest" gehalte. Je stelt vragen waarvan je de oplossing makkelijk zou kunnen vinden, of in iedergeval een gedeelte zou kunnen vinden, De resultaten die je had kunnen vinden had je in je openingsport kunnen gebruiken, je had ook verschillende dingen zelf al kunnen bedenken hoe men kan cheaten. Dit lijkt er meer op of je oplossingen aangereikt wilt hebben zonder er zelf teveel moeite voor te doen.

Je kan een andere topic met dezelfde vraag stellen, maar dan willen wij wel zien dat je er zelf al moeite voor hebt gedaan om uit te zoeken wat verschillende mogelijkheden zijn om te cheaten en eventueel hoe dat tegen te gaan.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.