Toon posts:

Xafer post nog steeds

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
quote uit zn belijdenis:
...Ik ben bereid om geheel afstand te doen van T.net omdat het niet goed is voor de sfeer....
In de thread: http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=14705 staan 2 xafer postings, gepost op zaterdag 2 dec.

M.a.w.: het is een kwestie van tijd voordat het hele circus weer opnieuw begint. Zo fel als hij het pro-AMD evangelie predikt, kan alleen maar resulteren in een botsing met welke intel klant dan ook.

Naja, zoals gezegd post ik niet meer, maar dit ter info voor diegene die nog wel posten: be prepared.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-10 06:30

Jaymz

Keep on moving !

Bedankt voor de tip, gisteren door mij en ecteinascidin ook opgemerkt, maar dit terzijde.

IK ga hier verder niet op in. Als 'tie zich weet te gedragen tolereer ik 'em.

Gezien z'n tweakotine heeft 'ie iig moeite met afkicken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Otis heeft wel gelijk, niet eens zozeer omdat het Xafer is. Iemand die te kennen geeft dat íe stopt met posten en rellen, moet dan inderdaad stoppen met posten. Het is natuurlijk niet zo dat íe moet denken dat íe kan doorposten alsof er niets gebeurt is. Er is wel wat gebeurt en als oplossing kwam naar voren dat íe niet meer posten zou.

Ik vind het persoonlijk best wel getuigen van gebrek aan respect, dat íe mensen schoffeerd en na een bekentenis gewoon probeert te doen alsof er niets gebeurt is.

Aan de andere kant, bekijk het allemaal maar. Ik bemoei me er niet meer mee en vergeet de hele kwestie. Mocht er weer een inzichtvolle posting in troll-verpaking verschijnen en dat wordt hierzo gepost, dan begint het hele circus weer opnieuw. EN IK HAAT déja vu (van dit niveau).

Doei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20-10 12:59

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ik zal hem er wel weer op aanspreken..t'is voor hemzelf het verstandigste om zich gedeisd te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<onzin>test postje</onzin>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 03 december 2000 15:54 schreef Daniel Kegel het volgende:
Ik zal hem er wel weer op aanspreken..t'is voor hemzelf het verstandigste om zich gedeisd te houden
Dat niet alleen, volgens mij hadden we afspraken gemaakt en als iedereen er zich aan gaat houden (dit keer wel) is het voor eens en altijd opgelost.

Indien dit niet gaat gebeuren, geef ik Otis gelijk en dan is het een kwestie van tijd voordat de vlam voor de zoveelste keer in de pan slaat (en probeer hem dan maar te blussen), ik denk niet dat we dat willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Eens met TgF.
Als 'tie zich weet te gedragen tolereer ik 'em.
Dat hebben we twee rellen geleden geprobeerd. Weet je "de grote verzoendag" nog. Toen beloofde iedereen verder netjes te blijven. Het is een tijdje goed gegaan, maar er is toch een nieuwe rel gekomen.

1 herkansing is genoeg zou ik zeggen. Je kunt niet bezig blijven.

Als Xafer echt in staat zou zijn niet te rellen zou hij gewoon een nieuwe nick kunnen nemen en zouden we hem niet herkennen. Maar we herkennen hem toch altijd omdat hij zich gewoon niet in kan houden, helaas.
Pagina: 1