[winXP] Iexplorer kan niet internet op, mail ed. werkt wel!?

Pagina: 1
Acties:

• Frankster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:05
Ik ben zo onderhand echt radeloos!
Sinds vorige week werkt mijn Internet Explorer niet. Ik heb bij mijn allebeste weten niks raars gedaan.
Voor de rest werkt mail, Grabit, kazaalite en alle andere zooi wel, alleen internet explorer laad geen enkele pagina! Zit nu via MSN-explorer te surfen, maar daar word je natuurlijk ook niet veel vrolijker van... Het vreemde is dat twee weken geleden zich exact hetzelfde probleem heeft voorgedaan op een andere computer hier in huis. Daar werkte het na een dag of drie vanzelf weer...

Wie kan mij hiermee helpen? Heb al op virussen ed. gescand, maar dat mag niet baten... |:( |:( |:(

Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

• AdAware al eens gedraaid?
• Je virusscanner al eens disabled ?
• Je firewall al eens disabled ?
• Als je surft op ip - eg 213.239.154.35 werkt het dan wel ?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

En daarnaast: heb je de tips in de FAQ al opgevolgd? Wil nog wel eens helpen.
Geen verbinding in IE, maar je kan wel pingen (oftewel: wat is New.Net)? en natuurlijk het stuk over spyware :)

ondertussen alvast WOS --> Software Algemeen want IE is geen OS :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

TS gebruikt overigens WindowxXP - de WINSOCK2 key wissen lijkt me dan niet de meest handige oplossing. Misschien kan je dan beter WinsockFix draaien - [google=winsockfix]