Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Unreal Tournament Skinz/Mods etc..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil online gaan gamen (ja ik loop achter maar heb pas sinds kort een goede verbinding hiervoor!:)) Hiervoor alleen LAN games. Maar ik vraag me af dat als ik skinz ga gebruiken voor mijn "Warrior" zien andere mensen online mij dan hetzelfde? En wat zijn goede sites voor skinz en dergelijke?
Zijn er ook sites waar je een afbeelding ziet van de skin? Zodat je eerst kan kijken voordat je download? Alvast bedankt!

Ps: Ik ben geen newbe op dit gebied, kan alleen zo snel niet vinden wat ik zoek!:P

Verwijderd

skins: www.planetquake.com/polycount

en nee, iedereen moet jou skin dan ook hebben, voordat ze hem zien (iig met q3 ;P)

Verwijderd

Topicstarter
Maar hoe komt het dan dat ik van andere mensen wel de skins zie?
Zoals andere kleurcombo's van bestaande skins?

Verwijderd

Voor een echt spel moet je kijken op www.planetunreal.com

BTW: als je een custom skin gebruikt moet iedereen um eerst downloaden (wat ook gebeurd in een LANgame, ook als je een map het geselecteerd die de ander(en) niet heeft (hebben); dan moeten ze die namelijk downloaden van de server (dat ben jij dan) ) Er geldt dan: hoe groter het bestand (skin dan wel map/soundpack etc. etc.) hoe langer het duurt voordat de ander mee kan doen.

Dus als de server op inet dit toelaat en jij je custom skin draait, moet iedereen die eerst van jouw downloaden. Dat wordt over het alg NIET echt gewaardeerd dus het handigste is dan ook om on line gewoon met een standard skin te spelen.

Verwijderd

Die gasten zien jouw enkel hetzelfde als zij zelf ook die skin hebben.

Sites die ZEER vet zijn www.utskins.com
www.polycount.com
www. planetunreal en planetquake.com

Het is ook aan te raden "Models"te downloaden, die zijn ook altijd heel vet.

Probees us zeld een skin in elkaar te flanzen, dat kan ook heel leuk zijn :)

Veel plezier met gamen (en niet campen!) :9