Toon posts:

[DPAD] versie 4.32

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Er is een nieuwe versie van DPAD (Muon) uit. Versie 4.32. Dit is wat Stephen Brooks er over te zeggen heeft:
My workstation arrived on Wednesday 17th, so basically I've spend 6 proper working days on the Muon code so far. There were an unbelievable number of bugs when I recompiled it under WinXP! I've fixed several buffer-overruns and some memory-related glitches, plus I think an intermittent bug in the checksum handling caused by floating-point rounding.
So we are currently heading for v4.32, along with a new optimisation, called SolenoidsTo15cm, which will actually have some more serious science value than the current job that is running. I'll use the results from that to complete a report I'm meant to be writing on this (which probably will be published, at least as an RAL technical report, and quite possibly a paper in the Journal of Physics G: Nuclear and Particle Physics).
Once that job is running, I might be able to turn my attention in the direction of better and/or more reliable stats.
----------------------------
Here we go... v4.32 is up and I hope operational. Stats may be a bit flakey for a while yet but their time will come.
downloaden:
http://www.stephenbrooks.org/muon1/v432.rar

Meer info:
http://www.stephenbrooks.org/muon1/versions.html

Geen idee of je een oude results.dat kan gebruiken (ik vermoed van niet).. Ik ben iig blanko met deze versie gestart..

Have fun allemaal..

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2003 02:58 ]

• MetalRush
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-12-2025

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Mooh !

}:O :+
wanneer heb jij trouwens jouw koe voor het laatst water gegeven? Ze ziet er wat flets uit :+

[ Voor 80% gewijzigd door MetalRush op 27-09-2003 02:59 ]

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-01 22:57

Jive

MooMooMastah

Die knakker is behoorlijk slim ... maar waarom kan hij nou echt niet even 5mins de tijd nemen om er ook een service van te bakken ... ipv dat je het met firedaemon moet gaan lopen klooien ...

Jive's Box
Jive @ DNET

• McPhisto
  • Laatst online: 08-01-2025
Als je hem uitpakt staat er toch een muon1 background ?
of bedoel je iets anders ?

• teig_r
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-03-2017

teig_r

[DPC]HekjeLindon

McPhisto schreef op 27 September 2003 @ 12:09:
Als je hem uitpakt staat er toch een muon1 background ?
of bedoel je iets anders ?
Hij bedoelt iets anders; een service draait altijd, ook als er niemand ingelogd is. Om de muon1 background exe te draaien moet er iemand ingelogd zijn, of alsnog de muon client installeren als service m.b.v. bijvoorbeeld FireDaemon.

/edit
Overigens: HekjeLindon heeft al 3x1 Ghz draaien met de nieuwe client. Het wachten is vooral op de Linux variant...

[ Voor 13% gewijzigd door teig_r op 27-09-2003 17:03 ]

-trin-it.nl- Dual AMD 2600+ en hier en daar nog een losse Ghz -codewarrior.nl-

• white_panther
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-04-2023

white_panther

Campzone here we come....

laat stephen zich maar eens bezig gaan houden met V5 in plaats van elke keer die tussen clients te maken.
hij heeft immers zelf gezegt dat het weinig nut heeft om V3.xx te draaien.
maar * white_panther draait ook gewoon rustig door 24/7 :)

achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier

Verwijderd

Topicstarter
Ach.. zoals hierboven gequote:
I'll use the results from that to complete a report I'm meant to be writing on this (which probably will be published, at least as an RAL technical report, and quite possibly a paper in the Journal of Physics G: Nuclear and Particle Physics)
En dan heeft ie het over deze 4.32 versie natuurlijk..

• teig_r

teig_r

[DPC]HekjeLindon

Stats voor de nieuwe versie 4.32 zijn beschikbaar op http://www.stephenbrooks.org/muon1/ onderaan de pagina. Verder is het SlipStream account van SG (37miljoen Mpts) weer terug, en worden de stats op http://muon.qik.nl niet goed geparsed, waardoor het lijkt of we ingehaald zijn (voor alle mensen die al v4.32 resultaten geflusht hebben, worden alleen de v4.32 stats geparsed waardoor we al 2x 9miljoen punten "kwijtgeraakt" zijn).

De vraag is dus of DukeBox tijd over heeft om de stats om te bouwen naar de nieuwe versie...

• MetalRush

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Hey Decs, way to go :) Mooie top :)
btw: de best100.txt wordt op de site van Stephen nu ook al geupdate ;)

Verwijderd

Topicstarter
MetalRush schreef op 28 September 2003 @ 14:17:
Hey Decs, way to go :) Mooie top :)
btw: de best100.txt wordt op de site van Stephen nu ook al geupdate ;)
Stephen Brooks heeft er een scriptje achter zitten.. de top100 wordt automagisch elke paar uur ge-update (elke drie uur om precies te zijn)!!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2003 01:19 ]

• white_panther

white_panther

maar ik moet wel zeggen dat die nieuwe client goed traag is geworden, waar ik met 4.31c nog 10kM mee haalde op een dag doe ik er nu nog maar 3kM per dag. tis echt erg...........

achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier

Verwijderd

Topicstarter
Stephen heeft wat bugfixes gedaan.. er is dus een update..
http://www.stephenbrooks.org/muon1/v432a.rar

Verder zjn er een debugging exe en de sources beschikbaar van deze versie (4.32a)

Allemaal te vinden op http://www.stephenbrooks....&f=144606111&m=3006002934

• white_panther

white_panther

ondertussen al weer een b versie :)
http://www.stephenbrooks.org/muon1/v432b.rar

• DukeBox
  • Nu online
teig_r schreef op 28 September 2003 @ 14:06:
De vraag is dus of DukeBox tijd over heeft om de stats om te bouwen naar de nieuwe versie...
Ik ga proberen er morgen avond ff tijd voor te maken..

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-02 23:17

scorpionv

This space for rent

Complimenten Duke! :)

Fun while it lasted: World Community Grid!

Verwijderd

DukeBox schreef op 29 September 2003 @ 22:26:
[...]

Ik ga proberen er morgen avond ff tijd voor te maken..
Ga je ook naar de parse site kijken Duke? _/-\o_

• white_panther

white_panther

kloppen de stats nu al?? want volgens de stats van stephen moet ik toch echt op de 11e plaats staan, maar op muon.qik.nl is dat niet echt het geval nr. 43 geloof ik :?

• teig_r

teig_r

[DPC]HekjeLindon

white_panther schreef op 30 september 2003 @ 18:50:
kloppen de stats nu al?? want volgens de stats van stephen moet ik toch echt op de 11e plaats staan, maar op muon.qik.nl is dat niet echt het geval nr. 43 geloof ik :?
DukeBox zei al dat hij vanavond naar de stats zou gaan kijken, het lijkt me dan ook stug dat ze aan het begin van de avond al goed zouden staan. Ik zou gewoon braaf wachten tot morgenochtend.

DukeBox: _/-\o_ als je er tijd voor kunt vinden terwijl je eigenlijk met je videorecorder bezig moet zijn :P

Verwijderd

Wegens eerstejaarsweekend enzo nu pas tijd om de nieuwe versie te installeren. Tot op heden loop het soepel :)

• DukeBox
  • Nu online
teig_r schreef op 28 september 2003 @ 14:06:
Het is helaas niet mogelijk het te fixen, stephen moet zorgen dat alle data in de rawstats file staan.

• MetalRush

MetalRush

PAS OP, HÈ !

...en daar zit `em nou net de kneep: draadje op Stephens forum. Ik ben dus van mening dat er OF een bug in de manualsend zit OF in het consolideren van de results...
Hebben meer mensen.... eeeerm, }:O }:O }:O last van dit 'fenomeen'?
Ik flush iig voorlopig ff niet... `wil eerst antwoord van Stephen hebben wat er nou aan de hand is.
Meer dan 50% results pleite vind ik toch een beetje zonde van mijn idle CPU cycles :|

• white_panther

white_panther

idd ik ben ook al iets van 16K aan Mpts kwijt :'(
maarja ik flush iig alleen nog maar naar de ftp server van stephan, dan weet ik zeker dat ze aangekomen zijn.

• teig_r

teig_r

[DPC]HekjeLindon

white_panther schreef op 02 October 2003 @ 17:18:
idd ik ben ook al iets van 16K aan Mpts kwijt :'(
maarja ik flush iig alleen nog maar naar de ftp server van stephan, dan weet ik zeker dat ze aangekomen zijn.
Die van rdsroot.net is ook ok, die heeft een queue (http://muon.rdsroot.net/) waarin alle files staan die nog niet zijn opgehaald door Stephen. Was volgens mij ook de eerste server met deze mogelijkheid.

• McPhisto
http://cgmuonftp.homelinux.org/cgi-bin/muon.cgi

Bij deze kan je ook naar een queue kijken, maar volgens mij ben ik hier wel punten kwijtgeraakt.
Staat btw wel een link op naar de stats site van slipstream, die klopt nog wel. en er is een aanpassing gemaakt voor de nieuwe client

http://muon.dcstats.de/index.php

edit :
Hoe kan je dat regelen dat je punten naar de ftp van stephan worden geflushed ? Bij deze nieuwe heb ik nl. geen server bestand zitten (exel), moet ik deze dan aanpassen en in de muon map zetten ?

[ Voor 25% gewijzigd door McPhisto op 02-10-2003 19:40 . Reden: vraagje ]

Verwijderd

Hoewel ik het niet 100% zeker weet, heb ik het sterke vermoeden dat je geen servers meer kan uitsluiten.
Ik heb net manualsend.exe in Notepad geopend en onderaan de binary staan wat 'zinnige' teksten (de foutmeldingen etc.). Daar staat ook deze tekst tussen: 'http://stephenbrooks.org/muon1/servers.csv'...
Aan de andere kant vind ik die URL ook in de manualsend binary die ik van V4.31x nog heb...

Eigenlijk weet ik het dus gewoon niet ;)

• MetalRush

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Ondanks dat ik alleen maar naar Stephen flush (op de allereerste keer na, die herinnerde mij ook aan die 'tweak') zijn wij dus results kwijtgeraakt.
Zoals in het draadje op Stephen's forum staat te lezen zijn wij, helaas, niet de enige.

Helaas nog geen reactie van Stephen zelf. De vermoedens lopen nogal uiteen.

offtopic:
@ McPhisto; open de file 'servers.csv' (deze wordt aangemaakt/gedowned na de eerste flush) en haal alle regels eruit, behalve die waar de server van Stephen in vermeld staat. Sla de file op en zet hem op read only.
@ Stephan202; dat kan nog wel. Of de sendlog moet tegen mij liegen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door MetalRush op 02-10-2003 20:36 ]

Verwijderd

Aah k :).
Dat verklaart waarom ik servers.csv niet vond: ik heb nog helemaal niet geflushed met de nieuwe versie :).

Logisch ook dat het nog werkt, want Stephen heeft net op z'n forum gepost dat hij aan het FTP-gedeelte niets heeft veranderd voor de nieuwe versie.

• McPhisto
Bedankt, ik heb idd ook nog niet geflushed met de nieuwe client.

Verwijderd

Topicstarter
Quote van Muon-forum (Stephen):
I hadn't listed v4.32a or b in the versions for my program to check for... Running another stats pass now, which should collect a few more, then the stats will be offline for up to a couple of days while I move the database onto this larger HDD and faster computer at work.

I'll also want to make the program automatically search for new versions not having to be recompiled every time as it makes for these tedious mistaks...
Was gotzijdank dus alleen maar een parse-foutje van Stephens kant..

• MetalRush

MetalRush

PAS OP, HÈ !

We kunnen Dukebox wel ff uitlenen... wat zullen we voor een uurtarief vragen? (moet natuurlijk wel wat aan de GoTstrijkstok blijven hangen; kunnen we eindelijk een eigen DPC server aanschaffen) ;) :+ :P

Verwijderd

Ik heb hier ook maar terug een computer aangesloten.

Staat niet zo heel veel aan, maar toch. Alle beetjes helpen }:O }:O

• white_panther

white_panther

wat ik me eigenlijk afvraag, is iedereen weer bij 0 begonnen in de stats bij versie 4.3b ??
want ik ben dus in één keer weer helemaal onderaan, terwijl ik toch altijd in de top 15 heb gestaan :?

• teig_r

teig_r

[DPC]HekjeLindon

teig_r schreef op 28 September 2003 @ 14:06:
Stats voor de nieuwe versie 4.32 zijn beschikbaar op http://www.stephenbrooks.org/muon1/ onderaan de pagina. Verder is het SlipStream account van SG (37miljoen Mpts) weer terug, en worden de stats op http://muon.qik.nl niet goed geparsed, waardoor het lijkt of we ingehaald zijn (voor alle mensen die al v4.32 resultaten geflusht hebben, worden alleen de v4.32 stats geparsed waardoor we al 2x 9miljoen punten "kwijtgeraakt" zijn).
Ik zal even op het forum van Stephen vragen of ie tijd heeft om de rawstats aan te passen.

Overigens staat HekjeLindon lekker eerste met 4.32 :P

Dit zal vooral komen doordat we vooral met 4.32 flushen, en 4.32a en b nog niet meetelden in de statistieken (door in een eerdere post genoemde bug in de verwerkingsoftware).

/edit
was wel een erg onvriendelijke post...

[ Voor 28% gewijzigd door teig_r op 03-10-2003 20:53 ]

Verwijderd

Ik zit zelf niet in een subteam, maar mss dat dit voor andere mensen toch wel interessante info is:
Stephen Brooks @ zijn forum:
Well then can't I change your ID to something like [[DPC]NGS]Tube or [DPC]NGS - Tube and then make [[DPC]NGS] or [DPC]NGS a team? That way your points would count towards both that and DPC.
Oftewel, je kan van twee teams tegelijk lid zijn. Van DPC dus, en van een ander team dat je door Stephen laat aanmaken. Je subteam bijvoorbeeld :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 October 2003 @ 21:26:
Ik zit zelf niet in een subteam, maar mss dat dit voor andere mensen toch wel interessante info is:

[...]

Oftewel, je kan van twee teams tegelijk lid zijn. Van DPC dus, en van een ander team dat je door Stephen laat aanmaken. Je subteam bijvoorbeeld :)
Ik denk dat dit voor andere teams ook wel nuttig kan zijn!

• white_panther

white_panther

teig_r schreef op 03 October 2003 @ 20:50:
[...]

Overigens staat HekjeLindon lekker eerste met 4.32 :P

Dit zal vooral komen doordat we vooral met 4.32 flushen, en 4.32a en b nog niet meetelden in de statistieken (door in een eerdere post genoemde bug in de verwerkingsoftware).
nou de results die ik verstuur tellen dus wel mee in de stats, alleen ik ben de rest van m'n punten "kwijt" in de teamstats :/

[ Voor 6% gewijzigd door white_panther op 06-10-2003 00:16 ]

• MetalRush

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Verwijderd schreef op 03 oktober 2003 @ 15:48:
Ik heb hier ook maar terug een computer aangesloten.

Staat niet zo heel veel aan, maar toch. Alle beetjes helpen }:O }:O
Check de versie eens die jij gebruikt... want je komt wel leuk naar voren op QiK maar Stephen denkt er anders over...
Ik heb de indruk dat je nog met een 'oude' versie draait...
(je weet dat er inmiddels een 4.32b is he? :+)

Verwijderd

MetalRush schreef op 06 October 2003 @ 17:58:
[...]

Check de versie eens die jij gebruikt... want je komt wel leuk naar voren op QiK maar Stephen denkt er anders over...
Ik heb de indruk dat je nog met een 'oude' versie draait...
(je weet dat er inmiddels een 4.32b is he? :+)
Ik heb nog eens niet geflushed met die computer dus hoe kan jij aannemen dat ik een oude versie draait! |:(

En ja ik weet dat er een nieuwe versie en die draait daar ook op. Er is zelfs al een c versie :+

Kan je me dan een beetje meer uitleg geven waar ik iets verkeerd doet? :?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2003 18:22 ]

• MetalRush

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Verwijderd schreef op 06 October 2003 @ 18:20:
[...]

Ik heb nog eens niet geflushed met die computer dus hoe kan jij aannemen dat ik een oude versie draait! |:(

En ja ik weet dat er een nieuwe versie en die draait daar ook op. Er is zelfs al een c versie :+

Kan je me dan een beetje meer uitleg geven waar ik iets verkeerd doet? :?
Dan heb je verdomd snel een highest muon weten te produceren:
code:
1
1.  ()  412581  NGS~Tube    412581  (19)    15.736%

Bron: QiK website
(toch maar afzien van het uitlenen van Dukebox @ StephenBrooks? :+)

Was wellicht nog een 'oude' results.txt die je had staan en nog ff hebt geflushed?

Verwijderd

MetalRush schreef op 06 October 2003 @ 21:45:
[...]

Dan heb je verdomd snel een highest muon weten te produceren:
code:
1
1.  ()  412581  NGS~Tube    412581  (19)    15.736%

Bron: QiK website
(toch maar afzien van het uitlenen van Dukebox @ StephenBrooks? :+)

Was wellicht nog een 'oude' results.txt die je had staan en nog ff hebt geflushed?
Blijkbaar het draadje niet volledig gelezen.
Stephen Brooks @ zijn forum:
Well then can't I change your ID to something like [[DPC]NGS]Tube or [DPC]NGS - Tube and then make [[DPC]NGS] or [DPC]NGS a team? That way your points would count towards both that and DPC.
Gewoon een name change :+

• MetalRush

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Verwijderd schreef op 06 October 2003 @ 22:01:
[...]

Blijkbaar het draadje niet volledig gelezen.

[...]

Gewoon een name change :+
Dat wel :)
Ik kijk en vergelijk; op QiK sta je vrolijk als NEW (ok, naamchange) maar mét een highest muon (15.736%) die nog niemand heeft weten te benaderen en deze staat niet op de results pagina van Stephen.

We zitten hier bandbreedte te ver-/gebruiken die beter tot zijn recht kan komen... `vond het opvallend en wel grappig, that's all ;)

Verwijderd

MetalRush schreef op 06 October 2003 @ 22:15:
[...]

Dat wel :)
Ik kijk en vergelijk; op QiK sta je vrolijk als NEW (ok, naamchange) maar mét een highest muon (15.736%) die nog niemand heeft weten te benaderen en deze staat niet op de results pagina van Stephen.

We zitten hier bandbreedte te ver-/gebruiken die beter tot zijn recht kan komen... `vond het opvallend en wel grappig, that's all ;)
Is altijd goed voor Dolphin project een beetje typen. :+

Die 15.736% komt natuurlijk van een oudere versie van muon. De SolenoidsOnly versie. Waar ik dan wel in de stats sta.

Maar goed einde discussie en crunchen!!

• MetalRush

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Verwijderd schreef op 06 October 2003 @ 22:54:
[...]

Is altijd goed voor Dolphin project een beetje typen. :+

Die 15.736% komt natuurlijk van een oudere versie van muon. De SolenoidsOnly versie. Waar ik dan wel in de stats sta.

Maar goed einde discussie en crunchen!!
Daarom begreep ik ook niet waarom die van jou er nog bij staat...
Die van Hekje is weg (vervangen door een nieuwe highest muon van 4.32x), bij ons en bij anderen die inmiddels weer met de nieuwe client draaien...

anywayz: * MetalRush is crunching like (a) crazy (cow)
(Grrrr... ze hebben onze highest muon weer afgejat... Cows to the rezcuuuueee :+)

Verwijderd

MetalRush schreef op 07 October 2003 @ 00:54:
[...]

Daarom begreep ik ook niet waarom die van jou er nog bij staat...
Die van Hekje is weg (vervangen door een nieuwe highest muon van 4.32x), bij ons en bij anderen die inmiddels weer met de nieuwe client draaien...

anywayz: * MetalRush is crunching like (a) crazy (cow)
(Grrrr... ze hebben onze highest muon weer afgejat... Cows to the rezcuuuueee :+)
Dat komt dus doordat Tube nog geen results voor de nieuwe versie heeft ingeleverd. Zolang dat niet gebeurd blijven de oude results staan.

• white_panther

white_panther

klopt het we ingehaald zijn :(

• teig_r

teig_r

[DPC]HekjeLindon

Ja, dat klopt. De queue op http://muon.rdsroot.net/ is geleegd, waar 12 Mb van SG in stond (ongeveer 4 miljoen Mpts, schat ik) en zo'n 1 Mb van DPC. Ik zit nog steeds te wachten op de linux client, zodat ik nog wat koeien over kan zetten van ECC2 naar DPAD.

• iambig
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-02 08:07

iambig

* z.o.z *

he muon.qik.nl ligt er nu al 2 dagen uit, wat is er aan de hand :?

NEE: dit is geen signature...

Verwijderd

SolenoidsTo15cm Tab-separated stats list [updated 2003-Oct-10; 18:19]

Zou dus wel kunnen dat er geen stats zijn. :'(

• white_panther

white_panther

iambig schreef op 11 October 2003 @ 23:37:
he muon.qik.nl ligt er nu al 2 dagen uit, wat is er aan de hand :?
k dat was ik dus die dat berichtje typte, maar op het forum van stephen staat dat hij er maandag naar gaat kijken.

maarja ondertussen hebben wij geen stats :'(

• McPhisto
Ondertussen zijn we behoorlijk te kijk gezet, en dat tijdens de vijfde verjaardag.. :(
Maar ik kijk de laatste tijd op de slipstream stats, deze worden tot op heden goed bijgehouden, is alleen behoorlijk wat trager.

• McPhisto

• white_panther

white_panther

wat zijn er trouwens nog maar weinig actieve users....... waar is de rest gebleven :?

Verwijderd

Ik ben er nog hoor :)

FF wat mededelingen:
- In plaats van DPC is onze identifier nu [DPC]. Iedereen hanteerde die tag al, maar het is nu dus ook noodzakelijk.

- Voor Tube/NGS: Je zou op het forum aan Stephen kunnen vragen of hij http://stephenbrooks.org/muon1/teamids.txt voor je update. Er staat nu:
code:
1
[DPC]NGS,,www.dutchpowercows.org

Ik kan me voorstellen, dat je daar wilt hebben staan:
code:
1
[DPC]NGS,DPC Next Generation Stampertjes,www.stampertjes.nl

...of iets van die strekking.

Dat staat wat mooier in de stats :)

Voor andere subteams die ook deze constructie willen gaan hanteren: Het is wellicht handig om dezelfde wijze van taggen als NGS aan te houden, dus [DPC]subteamID~nickname. Dit ivm eventuele toekomstige subteamstats.

(Ik ben nu bezig om wat met php en xml te bouwen, maar ik garandeer niets)

Verwijderd

Ok bedankt Stephan202. Ik zal een van deze dagen even op het forum dat aankaarten.

Kan DukeBox je niet helpen met parsestats. Zodat je even als verantwoordelijk kan vragen voor een week DPCH van DPAD. Wordt de belangstelling misschien wel terug aangewakkerd voor dit project.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 October 2003 @ 20:12:
[...]

Ok bedankt Stephan202. Ik zal een van deze dagen even op het forum dat aankaarten.

Kan DukeBox je niet helpen met parsestats. Zodat je even als verantwoordelijk kan vragen voor een week DPCH van DPAD. Wordt de belangstelling misschien wel terug aangewakkerd voor dit project.
Dat kan hij waarschijnlijk wel, maar zelf doen vind ik leuker. Daarbij zullen eventuele toekomstige stats op wdo4 ook met xml gaan werken. Als ik dus nu een php script maak dat de data ophaalt en in xml omzet (reeds gedaan) en daarbij iets met xslt maak (ga ik zo proberen), dan heb ik straks de kennis/ervaring/code om het in wdo4 te implementeren. Dan zal de php 'alleen' naar perl moeten worden herschreven (dit is een versimpelde voorstelling van de werkelijkheid ;)).

Als het me lukt om iets met xslt te doen, dan kan ik daaruit bijvoorbeeld wat parse-code genereren om hiet te posten. Of het lukt moet ik nog zien, want ik heb nog nooit wat gedaan met xslt.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 oktober 2003 @ 20:42:
[...]

Dat kan hij waarschijnlijk wel, maar zelf doen vind ik leuker. Daarbij zullen eventuele toekomstige stats op wdo4 ook met xml gaan werken. Als ik dus nu een php script maak dat de data ophaalt en in xml omzet (reeds gedaan) en daarbij iets met xslt maak (ga ik zo proberen), dan heb ik straks de kennis/ervaring/code om het in wdo4 te implementeren. Dan zal de php 'alleen' naar perl moeten worden herschreven (dit is een versimpelde voorstelling van de werkelijkheid ;)).

Als het me lukt om iets met xslt te doen, dan kan ik daaruit bijvoorbeeld wat parse-code genereren om hiet te posten. Of het lukt moet ik nog zien, want ik heb nog nooit wat gedaan met xslt.
Ok, ziet er goed uit. Veel succes _/-\o_ _/-\o_

• teig_r

teig_r

[DPC]HekjeLindon

Hoera! DPC is door de 100 miljoen Mpts grens.

Helaas was SG hier al een week of wat geleden. Ze gaan momenteel harder dan ons, dus ASSIMILEREN!

Dus.
:P

• white_panther

white_panther

http://stats.dbestern.net/muon1/team.php?team=42

volgens deze site halen we over 88 dagen SG in, ben benieuwd of dat waar is, 't kan altijd sneller niet dan :P

• McPhisto
Mag het hopen ja... :) , ik word alleen een beetje simpel van het aantal versies van de client..

• teig_r

teig_r

[DPC]HekjeLindon

Jammer alleen dat de 2 grootste flushers van SG vorige week niet geflusht hebben. Vraag is dus of bovenstaande volgende week nog steeds geldt. Andere vraag is of NEC nog meedoet aan dit project. Als beide antwoorden met 'nee' beantwoordt worden, stapt HekjeLindon wellicht terug naar ECC2. Daar schijnt men ook nog wat kracht nodig te hebben, en zijn de kans op inhalen een stuk groter.

En het feit dat er zoveel clients uitkomen is ook niet 'echt handig'; we draaien nog op 4.32b hier. Laten we het maar niet hebben over de Linux versie :/

• white_panther

white_panther

damm ja, nu duurt het 360 dagen :(

maar we zijn wel meer aan het produceren als SG, dus er is nog hoop :)

[ Voor 53% gewijzigd door white_panther op 11-11-2003 14:55 ]

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Zit momenteel niet veel vooruitgang in dit project, dus ben weer even bezig met wat andere DPC projecten :)

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• white_panther

white_panther

we zijn nu nog met 1 man meer, dus er moeten nu niet teveel mensen afhaken (mag wel als er maar een paar snelle pc er voor terug komen :P )

Pagina: 1