Toon posts:

[SW Jedi Outcast 2] WinXP MSVFW32.dll probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een spel probeer op te starten geeft hij de foutmelding dat hij MSVFW32.dll niet kan vinden en dat het opnieuw installeren van deze toepassing dit probleem kan oplossen(Star Wars Jedi Outcast 2).
Ik heb gezocht naar dit dll-bestand en hij staat meerdere keren op de computer. Ook in windows\system32. Hoe kan het dat hij het bestand niet kan vinden? Waar heeft dit bestand mee te maken en kan ik dit opnieuw op de een of andere manier opnieuw installeren?

(Ik heb win xp pro, ligt niet aan xp want op andere comp met home doet hij het wel)

• Boegie
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-10-2023

Boegie

We besiemelen mekoar

Google groups geeft twee opties

1: In XP, it should be in the System32 folder. Make a copy there.
Try to register it:
Run-->
regsvr32 <path>\msvfw32.dll

2: You might also try putting of copy of the dll in the folder that
contains the exec for the game. I have had problems with some programs
finding the dll's when they are in system folders.

Wow, en dat nu 2 seconden zoeken... ;)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

^^^ eerst goed zoeken kan al veel schelen. En als je dat al gedaan had, helpt het om te zeggen wat je avond, zodat wij geen overbodig tips geven cq. overbodig 'werk' doen :)

Voor het geval je die opties al had geprobeerd: WOS --> SPV omdat het blijkbaar specifiek over een spel gaat. Lees ajb. de sticky topics bovernaan dat subforum even door om te zien of er nog wat extra info nodig is. Om dezelfde reden geef ik een kleine titeledit :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)