Toon posts:

vmware versie 4

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Allemaal

wie kan mij helpen aan een goede handleiding om novell 6 te instaleren via vmware.
ik heb genoeg geheugen 1 gig maar ik snap niet alle vragen en schermen die voor bij komen mijn pc draait onder winxp en is een pentium 3 .
ik heb wel op de site van vmware gekeken maar daar word ik ook niet echt weizer van .
en als ik op den duur de vmware tool moet instaleren dan gaat mijn machine plat of hij slaat vast .

graag een nederlandse handleiding of een goede engelse

dan ben ik erg geholpen ,ik ben al 4weken aan het prutsen en ik krijg het niet voor elkaar.
alvast bedankt voor de moeite
figor _/-\o_

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd schreef op 27 September 2003 @ 01:00:
ik heb genoeg geheugen 1 gig maar ik snap niet alle vragen en schermen die voor bij komen mijn pc draait onder winxp en is een pentium 3 .
Zou je anders eens een scherm afdrukje kunnen posten van al die schermen die voorbij komen, en dan *per scherm* kunnen opschrijven wat je precies niet snapt?
ik heb wel op de site van vmware gekeken maar daar word ik ook niet echt weizer van .
Welk document heb je daar gevonden? Wij zouden dan ook eventjes kunnen kijken - misschien dat wij er wel iets van snappen.

Welk gedeelte snapte je er niet uit? Waar ging het mis?
en als ik op den duur de vmware tool moet instaleren dan gaat mijn machine plat of hij slaat vast .
Heb je hierover al met VMware's support desk gemailed/gebelled/gefaxed?

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-09 07:59
Verwijderd schreef op 27 September 2003 @ 01:00:
Hoi Allemaal

wie kan mij helpen aan een goede handleiding om novell 6 te instaleren via vmware.

graag een nederlandse handleiding of een goede engelse

dan ben ik erg geholpen ,ik ben al 4weken aan het prutsen en ik krijg het niet voor elkaar.
alvast bedankt voor de moeite
figor _/-\o_
Al 4 weken aan het prutsen ?!

Heb je nu trouwens problemen met VMWare of met Novell ? Als je problemen hebt met VMWare en daar een handleiding voor zoekt dan denk ik dat je met illegale software bezig bent en dat wordt hier dus niet gedoogd !

-

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

uuhh..

Trialversie? 30 dagen geldig , 4 weken dus, dan kan ik me voorstellen dat je enigszins nerveus wordt om je probleem op te lossen :+

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
idd, waar gaat het mis :?
* Zwelgje installeerd regelmatig netware 6 onder vmware 4 zonder problemen...

kijk je moet natuurlijk wel weten hoe netware werkt, als je er geen verstand van hebt kan het nog wel eens moeilijk worden

1 tip: die tools kan en moet je niet installeren onder netware 6, die werken namelijk niet, wat je wel moet installeren is nw5idle.nlm (zit in vmware) deze idled je cpu als je niets doet

http://www.novell.com/coo...features/a_vmware_nw.html

http://www.robbastiaansen.nl/vmware/vmware_netware_tips.html

http://www.mit.edu/afs/si.../esx/guestos-novell-6.htm

genoeg links met google.

[ Voor 26% gewijzigd door Zwelgje op 27-09-2003 08:26 ]

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
Hoi Allemaal
Bedankt voor de tips .
ik heb inderdaad zowel voor vmware als novell niet de juiste kennis om de instalatie tot een goed einde te brengen dus daarom die handleiding.
ik ben net begonnen met een curses novell netware 6 en aan gezien mijn eigen pc wel geschikt is om vmware te draaien leek mij dat een goede zet maar heb mij niet gerealiseert dat het wel wat moeilijker was dan verwacht.
ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit project.

alvast bedankt voor de aandacht

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd schreef op 27 September 2003 @ 11:21:
ik hoop dat iemand mij kan helpen met dit project.
Probeer eventjes antwoord te geven op de vragen die gesteld worden :)
Pagina: 1