De keus is moeilijk:
De prachtige nieuwe:
iRiver IFP-599T, flash mp3 player, 1 GB, 60 gr, radio, 28 uur speelt., usb 1.1
of de
iRiver HP-120, harddisk mp3 player, 160 gr. 20 GB, 16 hr. speelt., ab, radio, usb 2.0.
Van beide categorieen met radio volgens mij de top in de markt...
Het formaat en het gewicht van de 599T zijn heerlijk. Nadelen zijn de trage usb en beperkte opslag. Bij de HP-120 zijn voor mij deze nadelen en voordelen precies omgekeerd! Prijzen van beide spelers liggen rond de euro 390. Ik denk dat ik het meeste plezier zal hebben van de 120. Oh ja, verder lees ik dat het bij deze spelers irritant is dat de radio steeds van de frequentie af gaat als je je verplaatst. Zijn er wellicht andere, vergelijkbare, spelers die de zender 'vasthouden'?
Heeft al iemand deze iRivers live gezien of gevoeld?
Heb je wellicht een koopadvies? Of misschien wachten op moois dat komt.
Groet, Eric.
De prachtige nieuwe:
iRiver IFP-599T, flash mp3 player, 1 GB, 60 gr, radio, 28 uur speelt., usb 1.1
of de
iRiver HP-120, harddisk mp3 player, 160 gr. 20 GB, 16 hr. speelt., ab, radio, usb 2.0.
Van beide categorieen met radio volgens mij de top in de markt...
Het formaat en het gewicht van de 599T zijn heerlijk. Nadelen zijn de trage usb en beperkte opslag. Bij de HP-120 zijn voor mij deze nadelen en voordelen precies omgekeerd! Prijzen van beide spelers liggen rond de euro 390. Ik denk dat ik het meeste plezier zal hebben van de 120. Oh ja, verder lees ik dat het bij deze spelers irritant is dat de radio steeds van de frequentie af gaat als je je verplaatst. Zijn er wellicht andere, vergelijkbare, spelers die de zender 'vasthouden'?
Heeft al iemand deze iRivers live gezien of gevoeld?
Heb je wellicht een koopadvies? Of misschien wachten op moois dat komt.
Groet, Eric.
Mvg., Eric apestaart InternetId puntje nl