Accu tijd weergeven in taakbalk

Pagina: 1
Acties:
  • 244 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:54
Ik heb sinds kort een acer travelmate 290, nu zie ik in windows XP prof. alleen hoeveel % hij nog vol zit, echter bij mijn vorige promedion laptop, kon ik precies zien hoe LANG ik nog kon in uren:minuten dus.

Hoe stel ik dit weer in ?

• cyspoz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-02 12:28

cyspoz

Relaxed, het zijn maar 1 en 0

Ik weet niet zeker of dit wel is in te stellen. Waarschijnlijk is dit bepaald in de drivers. Wat je kan doen ik seven kijken of je de laatste drivers hebt en misschien op de website waar je de drivers van daan hebt nog een andere utility kan vinden.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Control Panel --> Power Options --> een van de tabbladen van de accu staat een vinkje dat je het in de taakbalk laat zien

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• JWO
het "batterijtje" staat wel in de taakbalk, alleen met een percentage er bij, bij mijn vorige laptop stond er dus ook een tijd bij, en dat wil ik dus nu graag weer..

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Is dat niet een specifieke tool van je laptop? Want volgens mij kan je standaard onder Windows niet meer zien dan het batterijtje

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Volgens mij is het inderdaad een apart programmaatje dat wordt meegeleverd met een laptop cq. een feature van drivers. Doe dus even een rondje op de website van de makers :)
Resterende tijd laptop heeft het ook over een los programmaatje.

offtopic:
Dus maar WOS ---> SA :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• JWO
die winbar en statbar halen het dus ook ergens vandaan, en geven ook alleen in % dus mag ik dan aannemen dat het in de drivers van de accu zit ?

• freddifish
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 09:15

freddifish

schnappi !

is dit niet iets wat pas werkt na een paar laad-verbruikscycli ? Kan me voorstellen dat hij het verbruiksprofiel van de accu even moet ijken.

'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net

Verwijderd

Ik heb ook dit problem, maar bij mij verschijnt de pictogram niet eens, zelfs als ik het instel.
Pagina: 1