Afsluitproblemen met me nieuwe systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• sjekneck
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-08 18:08
Heb een probleem met me nieuwe systeem,
Heb al een maand of 4 een nieuwe pc en die geeft nog wat kuurtjes,
Gebruik win xp en dat werkt wel goed maar hij wil bijna nooit fatsoenlijk afsluiten...
Het duurt of 4 a 5 min voor die afsluit of hij blijft hangen als ik wordt afgemeld.
Ook heb ik al 3 keer gehad dat me pc spontaan reboot en vervolgens de volgende fout aangeeft in win " your system has just recoverd from a serious error".
Hij werkt verder wel stabiel maar jullie begrijpen vast dat 5 min voor afsluiten wel een beetje raar is. :(

Specs:
mobo: msi kt4vl
cpu: amd 2800+ 333 fsb
geheugen: corsair xms 512 pc 3200
Hd: maxtor 80 gb
vidkaart: asus V9950 ultra ( fx 5900 ultra)
Dvd: sony 16x
brander: lite-on 42x

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Zoals je vast op het forumgedrag gedeelte van de [faq]registratievoorwaarden[/] had gelezen, wordt hier op GoT van jou verwacht dat je eerst zelf vooronderzoek doet eer je een topic opent. In dit geval had je bijvoorbeeld de GoT-search kunnen gebruiken: [search=windows xp afsluitproblemen]. Hier zien we echter niks van in jouw topicstart terug ..

Doe alsnog vooronderzoek en probeer de gevonden oplossingen eens uit. Mocht dit allemaal tot niks leiden, open dan een nieuw topic in het juiste subforum (Windows Operated Systems, zoals je vast wel in de searchresultaten had gemerkt .. ) met daarin uiteraard het complete verhaal. Ook met alle dingen wat je al had uitgeprobeerd en waarom dat niet werkte, etc..

Maargoed, dat staat allemaal gewoon in de FAQ forumgedrag beschreven :)

Dit topic is gesloten.