4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Hier is die: Shop Survey / MobilePlaza.nl
Ja, die had ik gezien, maar ik kan dit bedrijf dus niet vinden als ik een prijs wil invoeren. Enig idee?
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Deze shop heeft een Pricewatch Manager abonnement, en vult zelf zijn prijzen in. Daardoor is het voor anderen niet mogelijk is om prijzen toe tevoegen.
Zie de FAQ: Pricewatch en Shop Survey
Zie de FAQ: Pricewatch en Shop Survey
Ik wil een prijs toevoegen van een shop die wel in de pricewatch voorkomt, maar niet in de select box staat
Bedrijven met een Pricewatch Manager abonnement kunnen ervoor kiezen om hun prijzen te locken. Hiermee blokkeren zij de mogelijkheid om prijzen door bezoekers te laten toevoegen of wijzigen. Shops met een prijslock komen niet voor in de selectbox
En ook in de TFF FAQ:
Shop xxx staat niet in het lijstje?
Shops met een abonnement kunnen er voor kiezen om het aanpassen of invoeren van prijzen door bezoekers uit te schakelen. Hierdoor kan het voorkomen dat een shop wel in de shopsurvey staat, maar ontbreekt in het lijstje leverancier dat je kunt kiezen voor het invoeren van een nieuwe prijs. Ga in zo'n geval niet de shop nog een keer invoeren, want hij zal vroeg of laat toch met prijzen en al verwijderd worden.
Professioneel Hyves-weigeraar
Dit topic is gesloten.
![]()